loading...

کارآفرینی

41. سعی کنید یک شروع خوب داشته باشید! شما برای این که در کار کارآفرینی موفق شوید باید قبل از هر چیزی یک شروع خوب داشته باشید. داشتن یک شروع خوب به این معنی است که در همان ابتدای کار سعی کنید تا همه چ

مسعود بازدید : 49 چهارشنبه 20 اسفند 1399 زمان : 9:32 نظرات (0)

41. سعی کنید یک شروع خوب داشته باشید!

شما برای این که در کار کارآفرینی موفق شوید باید قبل از هر چیزی یک شروع خوب داشته باشید. داشتن یک شروع خوب به این معنی است که در همان ابتدای کار سعی کنید تا همه چیز به شیوه ای اصولی و مناسب شروع شود. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از کارآفرینانی که کارشان را به خوبی شروع می کنند کارآفرینانی هستند که ادامه کار را هم به خوبی انجام می دهند. بنابراین داشتن یک شروع خوب برای این که بتوانید ادامه کار را به خوبی انجام بدهید یکی از الزامات کار است. شما باید درک کنید که محیطی که می خواهید کار را در آن شروع کنید به چه شیوه ای است و سپس بر همین اساس کار را انجام دهید و فراموش نکنید که در صورتی که بدون این که محیط اطرافتان را درک کنید کار را شروع کنید ممکن است با مشکلات جدی و بسیار بسیار پیچیده ای برخورد کنید. بنابراین باید به یک شروع خوب توجه کنید!


42. خواب کافی داشته باشید!

شما برای این که بتوانید در کار کارآفرینی موفق شوید باید روحیه ای سالم داشته باشید و از آن جایی که داشتن روحیه سالم در این صورت می تواند برای شما میسر شود که بدنی سالم داشته باشید؛ بنابراین داشتن خوابی کافی می تواند به شما کمک کند تا بدنی سالم و در نتیجه روحیه ای سالم داشته باشید. در صورتی که شما برای این که کارتان بهتر انجام شود و ساعت های بیشتری در اختیار داشته باشید تصمیم بگیرید تا از خوابتان بزنید؛ شانستان برای این که در این کار موفق شوید بسیار کم می شود به این دلیل که در این صورت شما دچار مشکلاتی که کم خوابی برایتان ایجاد می کند (مانند مشکلات عدم تمرکز و مشکلاتی از این قبیل) می شوید و بنابراین برای این که بتوانید این مشکلات را جبران کنید مجبور می شوید تا بسیاری از مزیت هایتان را از دست بدهید. بنابراین باید به این موضوع توجه داشته باشید که در صورتی که بخواهید تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید باید حتما خواب کافی داشته باشید و باید این توانایی را داشته باشید که کیفیت خوابتان را بالا ببرید. دانشمندان نشان داده اند که داشتن خواب کافی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا بردن کیفیت کاری افراد داشته باشد.


43. سعی کنید از زمان های تلف شده تان هم استفاده کنید!

شما برای این که بتوانید تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید باید سعی کنید تا از تمام زمان هایتان که به شیوه های مختلف تلف می شود استفاده کنید. دانشمندان ثابت کرده اند که استفاده کردن از زمان های تلف شده یکی از مهم ترین و کلیدی ترین پارامترهایی است که می تواند در موفق شدن و یا شکست خوردن افرادی که کارآفرین هستند تاثیر داشته باشد. در صورتی که شما احساس کنید که بخش زیادی از زمانتان تلف می شود می توانید از این زمان ها استفاده کنید تا کارتان را بهتر کنید. به عنوان مثال در صورتی که فکر می کنید روزانه مجبور هستید تا میزان زیادی از وقت خودتان را در ترافیک صرف کنید می توانید از این زمان تلف شده استفاده کنید و بهترین استفاده ممکن را از این زمان بکنید و همین موضوع می تواند باعث شود که در کارتان پیشرفت های چشمگیری داشته باشید. و یا به عنوان مثال در صورتی که کارهایی انجام می دهید که به نظر شما منجر به تلف شدن بخش زیادی از زمانتان می شود می توانید از این شیوه استفاده کنید و از این زمان های تلف شده استفاده بهتری بکنید.


44. صبح ها زود بیدار شوید!

وقتی که صبح ها زود از خواب بیدار می شودی می توانید بازدهی کاری خودتان را بیشتر کنید. تحقیقات نشان داده است که کارآفرینانی که صبح ها زود از خواب بیدار می شوند هم بازدهی بیشتری در طول روز دارند و هم این که می توانند در طول روز کارهای بهتری انجام دهند. در صورتی که شما بتوانید از این مزیت بهره مند شوید و در صورتی که صبح ها زود از خواب بیدار شوید می توانید زندگی خودتان را منظم تر کنید و به این شیوه می توانید انتظار داشته باشید که کارهایتان بسیار بهتر به پیش بروند. در صورتی که شما به عنوان صاحب یک تجارت این امکان را داشته باشید که هر روز صبح سر یک ساعت معینی (صبح زود) از خواب بیدار شوید و مدت کوتاهی را به ورزش کردن بپردازید می توانید این شانس را داشته باشید که در طول این روز از زمانی که در اختیارتان قرار دارد استفاده بهتری بکنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در صورتی که تجارتتان رونق بیشتری پیدا کند (چون شما به عنوان کارآفرین این تجارت سعی می کنید تا وقت بیشتری را بر روی کار بگذارید)


45. کار در خانه را هم فراموش نکنید!

از دیگر نکته هایی که شما باید حتما به آن توجه کنید این است که کار کردن در خانه هم می تواند به شما کمک کند تا به اهدافتان نزدیکتر شوید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که به عنوان کارآفرین فکر می کنند که در خانه هم می توانند مقداری از کارهایی که مربوط به کارآفرینی است را انجام داد و  در خانه هم کار می کنند نسبت به افرادی که فکر می کنند به عنوان یک کارآفرین تنها باید در بیرون از خانه کار کنند بسیار موفق تر عمل می کنند. به عبارت دیگر افرادی که بخشی از کارها را در خانه انجام می دهند بازدهی بسیار بیشتری نسبت به افرادی که فکر می کنند تمام کارها را باید در محل کار و در زمانی که ساعت کاری است به انجام رساند خواهند داشت. بنابراین به عنوان یک کارآفرین باید به این نکته هم توجه کنید که کار کردن در خانه هم می تواند به شما کمک کند که عملکرد بهتری داشته باشید و حتی می تواند در سریع تر پیشرفت کردن شما به شما کمک کند.


46. ورزش ها و تمرینات ریلکسیشن انجام دهید!

شما برای این که بتوانید تمرکز زیادی بر روی کارهایتان داشته باشید باید سعی کنید تا تمرینات و نرمش های کششی انجام دهید. در صورتی که بتوانید این تمرین ها و نرمش ها را هرچند وقت یک بار انجام دهید تمرکز شما برای انجام دادن کار بالاتر می رود و بنابراین می توانید کارها را بهتر انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که سعی می کنند تا در کنار کارهای روزانه ای که انجام می دهند تمرینات کششی هم انجام دهند نسبت به افرادی که این کار را انجام نمی دهند بازدهی بیشتری خواهند داشت. وقتی که شما تمرینات کششی و ریلکسیشن انجام دهید مغزتان آرامش پیدا می کند و برای مرحله های بعدی آماده تر می شود. داشتن آرامش برای مغز شما یکی از مهم ترین موضوعاتی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. به عبارت دیگر در صورتی که شما مغز آرامی نداشته باشید توانایی شما برای این که مطالب جدید را یاد بگیرید و برای این که تصمیم گیری های حساس و مهم را انجام دهید کاهش پیدا می کند. بنابراین ریلکسیشن به شما کمک می کند تا مغزتان آرامش بیشتری پیدا کند  و انجام دادن این کار باید برای شما حتمی باشد.


47. غذای مقوی بخورید!

یک کارآفرین باید به غذاهایی که می خورد توجه کند. شما به انرژی که از غذاهای مختلف دریافت می کنید برای این که از آن استفاده کنید تا تبدیل به یک کارآفرین ماهر و قدرتمند شوید احتیاج دارید. بنابراین در صورتی که سعی کنید تا از این انرژی استفاده کنید شانس بیشتری برای موفقیت پیدا می کنید و یکی از بهترین روش هایی که می توانید این انرژی را بری مغزتان بدست آورید روش خوردن غذاهای مقوی است. شما باید غذاهایی بخورید که به شما میزان زیادی انرژی می دهد و در صورتی که نتوانید این میزان انرژی را از طریق غذا خوردن تامین کنید شانستان برای این که در کار موفق شوید کاهش پیدا می کند. شما باید سعی کنید تا در کنار ورزش کردن و مراقبت کردن از جسمتان به غذاهایی هم که می خورید توجه کنید به این دلیل که در صورتی که غذاهایی مقوی و انرژی زا نخورید مغزتان انرژی لازم را برای این که به اندازه کافی به عنوان یک کارآفرین کار کنید و عملیات ذهنی انجام دهید نخواهد داشت و بنابراین ممکن است دچار مشکلات جدی شوید. بنابراین باید حتما به وضعیت تغذیه خودتان به عنوان یک کارآفرین توجه کنید.


48. به نیاز بازار توجه کنید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید به نیازهایی که بازارتان دارد توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از کارآفرینانی که به نیازهایی که بازارشان دارد توجه داشته اند کارآفرینانی بودند که موفقیت زیادی بدست آورده اند. فراموش نکنید که تجارت شما قرار است فرآورده ای را تولید کنید (و یا خدماتی را ارایه دهد) که مرتبط با مخاطبین است. بنابراین در صورتی که شما به هنگام تولید کردن این فرآورده  ویا ارایه دادن این خدمات اصلا نیاز بازار را درنظر نداشته باشید شانس کمی برای موفقیت دارید. شما باید سعی کنید تا بررسی کنید که در چه موقعیتی قرار دارید و بازار در چه موقعیتی است. سپس باید سعی کنید بررسی کنید که نیاز بازار شما چیست و بر اساس همین نیاز بازار سعی کنید تا برنامه ریزی های خودتان را انجام دهید. در صورتی که شما فکر می کنید که در بازار هیچ نیازی نسبت به یک محصول خاص وجود ندارد در این صورت اگر بازهم فکر کنید که بهتر است چنین محصولی را ارایه کنید کارتان بسیار بسیار اشتباه است و بدون تردید با شکست مواجه می شود! بنابراین توجه کردن به نیاز بازار باید موضوع مهمی برای شما باشد!


49. فراموش نکنید که تجارت شما برای مخاطبین ساخته شده است بنابراین مخاطبین و مشتریان شما باید "پادشاه" باشند!

از دیگر نکته هایی که شما باید حتما به آن توجه کنید این است که تجارت شما برای مخاطبین ساخته شده است و بنابراین مخاطبین شما در حقیقت پادشاه هستند! بنابراین در صورتی که می خواهید در این کار موفق شوید باید آن ها را راضی نگه دارید. تجارت های زیادی هستند که در آن ها کارآفرینان فکر می کنند که این تجارت برای آن ها ساخته شده است و بنابراین می خواهند از مزیت های تجارتی که تولید کرده اند استفاده کنند در صورتی که نمی دانند که این تجارت برای آن ها ساخته نشده است و برای افرادی ساخته شده است که می خواهند فرآورده های خودشان را به آن ها بفروشند (و یا خدماتی به آن ها ارایه کنند) بنابراین این افراد اصلا مخاطبین را درنظر نمی گیرند و به کیفیت محصولاتی که به فروش می رسانند و یا خدماتی که ارایه می کنند توجهی نمی کنند. بنابراین در صورتی که فکر می کنید بدون توجه کردن به مخاطبین و نیازهای آن ها می توانید موفق شوید سخت در اشتباهید!


50. زیاد به خودتان فشار نیاورید!

از دیگر نکته هایی که شما باید به آن توجه کنید این است که به عنوان یک کارآفرین زیاد به خودتان فشار نیاورید! تحقیقات نشان داده است که آن دسته از کارآفرینانی که فکر می کنند برای این که در کار موفق شوند باید به خودشان خیلی فشار بیاورند نمی توانند نتیجه مطلوب را از کار بگیرند. شما باید به موضوع مهم توجه داشته باشید که در صورتی که شما برای این که در این کار موفق شوید به اندازه ای بیشتر از اندازه معمولی به خودتان فشار بیاورید ممکن است این کار برای شما نتیجه عکس بدهد. به عنوان مثال بسیاری از کارآفرینان هستند که فکر می کنند که در صورتی که در این کار موفق شوند باید شب و روز نداشته باشند و در این مسیر تلاششان را تا جایی که می توانند بکنند. این در صورتی است که تحقیقات نشان داده است که چنین افرادی به جای این که به نتیجه مطلوب برسند ممکن است شکست بخورند. به بیان بهتر، احتمال شکست برای این دسته از افراد بسیار بیشتر از افرادی می شود که تلاششان را در یک حد معقولی انجام می دهند.


51. همیشه در حال یادگیری باشید!

یک کارآفرین موفق فردی است که همیشه در حال یادگیری باشد. آمارها نشان می دهد که یکی از مهم ترین پارامترهایی که تمام افرادی که در کار کارآفرینی موفق شده اند اعتراف کرده اند که به عنوان مهم ترین پارامتر موفقیتشان بوده است (و یا حداقل به عنوان یکی از پارامترهای موفقیتشان بوده است) عامل تلاش برای یادگیری بوده است. افرادی که سعی می کنند همیشه در حال یادگیری باشند افرادی هستند که می توانند تبدیل به کارآفرینان بسیار خوبی شوند. شما در صورتی که می خواهید در این کار موفق شوید باید سعی کنید تا استراتژی "یادگیری همیشگی" را در خودتان پرورش دهید. به این معنی که چنین افرادی باید در تمام مدتی که به عنوان کارآفرین کار می کنند (چه در مدتی که در ساعت های کاری هستند و چه در مدتی که در ساعت های استراحت هستند) از یادگیری دست برندارند و سعی کنند تا همیشه چیزهای جدیدی را یاد بگیرند. کارآفرینی موضوعی است که شما هنگامی که وارد آن می شوید باید سعی کنید تا همیشه موضوعات و نکته های جدیدی را یاد بگیرید و بنابراین در صورتی که چنین توانایی را نداشته باشید شانس کمتری برای موفقیت دارید چون ممکن است نسبت به یادگیری اتفاقات جدیدی که برایتان می افتد ناتوان باشید.


52. به گذشته فکر نکنید!

شما برای این که بتوانید با تمام توان به جلو حرکت کنید نباید به گذشته فکر کنید. شما باید فکر کردن به گذشته را کنار بگذارید برای این که آینده ای بهتر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که کمتر به گذشته فکر می کنند افرادی هستند که آینده بهتری دارند. علت این موضوع هم بسیار واضح است: وقتی که شما به جای این که به آینده و کارهایی که قرار است در آینده فکر کنید به گذشته فکر می کنید بخش زیادی از انرژی شما صرف همین فکرها می شود و بنابراین شانس کمی را برای این که بتوانید تمام توانایی و انرژی خودتان را صرف فکر کردن به آینده و دنیایی که پیش رو دارید بگذارید خواهید داشت. اما در صورتی که به جای این کار سعی کنید تا به آینده فکر کنید و به گذشته تنها به اندازه ای بها دهید که از آن درس بگیرید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. شما باید سعی کنید تا به جای این که از کارهای اشتباهی که در گذشته ها انجام داده اید ناراحت شوید و حسرت آن را بخورید سعی کنید تا از آن ها درس بگیرید و این اشتباهات را تکرار نکنید!


53. سعی کنید سرعت پیشرفتتان را زیاد کنید!

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید برای این که تبدیل به یک کارآفرین خوب شوید به آن توجه کنید این است که به کارتان سرعت دهید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از کارآفرینانی که سعی می کنند تا کارشان نسبت به رقبایشان سرعت بیشتری داشته باشد کارآفرینانی هستند که موفق تر عمل می کنند. دلیل این موضوع هم کاملا واضح است: در صورتی که شما بتوانید به کارهایی که انجام می دهید سرعت دهید می توانید این انتظار را داشته باشید که از رقبایتان و افرادی که با سرعت کمتری از شما حرکت می کنند جلو بزنید. بنابراین باید سعی کنید تا هم خودتان به شرکت سرعت بیشتری بدهید و هم این که از همکاران و کارکنانی که در کنار شما کار می کنند بخواهید تا به شما کمک کنند تا چرخ های تجارتتان سریعتر بچرخد و بنابراین به این شیوه سرعت بیشتری بگیرید. شما برای موفقیت در این کار نیاز دارید تجارتی داشته باشید که از دیگر تجارت ها بهتر عمل کند و بنابراین برای جلو بردن تجارتتان باید سرعت بیشتری نسبت به آن ها داشته باشید.


54. در میان همکاران "اعتماد" ایجاد کنید!

برای موفقیت در کار کارآفرین کسب اعتماد یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید درنظر داشته باشید. در صورتی که شما بخواهید در این کار به موفقیت برسید باید سعی کنید تا در میان همکاران و افرادی که با شما کار می کنند ایجاد اعتماد کنید. تحقیقات نشان داده است که در شرکت هایی که در آن ها کارآفرینان سعی می کنند تا در میان همکاران اعتماد ایجاد کنند احتمال این که این همکاران کارشان را بهتر انجام دهند بسیار بیشتر می شود. این موضوع یک دلیل منطقی و کاملا قابل قبول دارد و آن هم این است که در صورتی که آن ها به شما اعتماد کنند به تجارت شما هم اعتماد می کنند و بنابراین قبول می کنند که شما می خواهید به آن ها کمک کنید تا تجارت را رونق دهید. بنابراین سعی می کنند تا تمام تلاششان را بکنند که این کار به شیوه بهتری انجام بگیرد. بنابراین در صورتی که شما سعی کنید که تا جایی که می توانید اعتماد را در آن ها ایجاد کنید موفق خواهید شد که کیفیت کاری آن ها را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.


55. به کارکنان نشان دهید که شما به آینده و سرنوشت تجارت علاقه دارید!

شما باید علاوه بر این که به کارکنان و افرادی که کار می کنند نشان دهید که به آن ها اعتماد دارید و علاوه بر این که به آن ها نشان دهید که فردی هستید که می توان به شما اطمینان کرد؛ باید به آن ها نشان دهید که آینده تجارت و شرکتتان برایتان مهم است. چون در غیر این صورت شانس کمی برای موفقیت دارید. شما باید سعی کنید تا به کارکنان و افرادی که با شما کار می کنند این احساس را القا کنید که دوست دارید تا شرکتتان موفق شود و بنابراین آن ها به شما کمک خواهند کرد که در این راه به پیش بروید. در صورتی که کارکنان و افرادی که با شما کار می کنند به این نتیجه برسند که شما به آینده تجارتتان و کارهایی که قرار است در این زمینه انجام شود هیچ علاقه ای ندارید ممکن است آن ها نیز نسبت به این موضوع بی تفاوت شوند چون آن ها به عنوان مدیر تجارت به شما نگاه می کنند و در صورتی که ببینند شما علاقه ای به آینده تجارت ندارید آن ها نیز به آینده تجارت مورد نظر بی علاقه می شوند.


56. سعی کنید در تجارتتان یک فرهنگ سازمانی مناسب ایجاد کنید!

شما برای این که در کار کارآفرینی موفق شوید باید سعی کنید تا در تجارتتان یک فرهنگ سازمانی جدیدی ایجاد کنید. این فرهنگ سازمانی باید به شیوه ای باشد که شما بتوانید سیستم های جدید را در آن پیاده سازی کنید و به تمام افرادی که می خواهند به عنوان همکاران و کارکنان شما کار کنند نیز این امکان را بدهید که از این شیوه ها و فرهنگ جدیدی که شما در این تجارت ایجاد کرده اید استفاده کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که فرهنگ سازمانی که شما قرار است ایجاد کنید باید به شیوه ای باشد که اولا کاملا مناسب و متناسب با کاری باشد که تجارت شما انجام می دهد و دوما از آن جایی که شما به عنوان یک کارآفرین و مدیر شرکت مسئول این شرکت هستید باید این فرهنگ را به بهترین و دقیق ترین شکل ممکن طراحی کنید و این فرهنگ سازمانی باید به شیوه ای باشد که تمام افرادی که به عنوان همکاران و کارکنان شما در این تجارت کار می کنند از عمل کردن به این فرهنگ لذت ببرند.


57. سعی کنید تجارت خودتان را برای نزدیکانتان تبلیغ کنید!

یکی از روش هایی که می تواند از شما یک کارآفرین موفق بسازد این است که شما سعی کنید تا تجارت خودتان را برای نزدیکان و افرادی که آن ها را از نزدیک می شناسید تبلیغ کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا دامنه کاری خودتان را گسترده تر کنید و به این شیوه می توانید شانستان را برای موفقیت افزایش دهید. ممکن است در ابتدا به نظرتان بیاید که انجام دادن چنین کاری به نظر مسخره و بی اهمیت می آید ولی حقیقت ماجرا این است که استفاده از این روش می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی موفقیت تجارت شما داشته باشد. به عبارت دیگر بسیاری از تجارت ها هستند که از این طریق توانسته اند پیشرفت زیادی کنند و توانسته اند تا موفقیت های بسیار زیادی را کسب کنند. بنابراین در صورتی که شما سعی کنید تا تجارت خودتان را قبل از این که برای تمام انسان های جامعه تبلیغ کنید به طور ویژه برای تعدادی از افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند تبلیغ کنید شانستان برای موفقیت بسیار بیشتر می شود پس تبلیغ کردن تجارت برای افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند موضوع بسیار مهمی است.


58. همیشه برای انجام "مصاحبه" آماده باشید!

یکی دیگر از پارامترهایی که می تواند از شما یک کارآفرین موفق بسازد این است که همیشه به شیوه ای کار کنید که وقتی کسی به سراغ شما آمد تا با شما مصاحبه کند چیزهای زیادی برای گفتن داشته باشید. در حقیقت این موضوع را می توانید به عنوان یک معیار مهم برای موفق بودن در کار کارآفرینی درنظر بگیرید. به عنوان مثال در صورتی که شما به عنوان یک کارآفرین عملکرد مناسبی داشته باشید در صورتی که فردی نزد شما آمد و از شما خواست که با شما مصاحبه کند شما برای انجام دادن این کار آمادگی کافی دارید. این در صورتی است که در صورتی که شما کارآفرینی باشید که عملکرد مناسبی در کار ندارد اگر فردی برای مصاحبه کردن نزد شما آمد شما آمادگی لازم برای این کار را ندارید (چون اصلا نمی دانید که باید چه بگویید) بنابراین این که برای انجام دادن مصاحبه آمادگی لازم را داشته باشید یا خیر را می توان به عنوان یکی از مهم ترین معیارهایی درنظر گرفت که شما برای بررسی کردن و سنجیدن کیفیت کارتان و برای پاسخ دادن به این سوال  که یک کارآفرین موفق هستید  ویا نیستید می توانید مورد استفاده قرار دهید


59. سعی کنید توانایی سخنرانی کردن در جمع را یاد بگیرید!

شما به عنوان یک کارآفرین و یک رهبری که قرار است رهبری عده ای از افراد را بر عهده داشته باشید باید این توانایی را داشته باشید که در جمع حرف بنزدی. این موضوع باید برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشد به این دلیل که کارآفرینی کاری است که شما برای این که آن را به خوبی انجام دهید نیاز به مهارت های جمعی دارید که یکی از مهم ترین این مهارت ها همین توانایی حرف زدن با دیگران در جمع می باشد و شما به عنوان رهبر یک جمع باید هر چند وقت یک بار برای این افراد سخنرانی کنید و موضوعات جدید مرتبط با تجارت را برایشان مطرح کنید. بنابراین در صورتی که چنین توانایی را نداشته باشید ممکن است به عنوان یک کارآفرین کارتان با مشکل ایجاد شود. تحقیقات نشان داده است که یکی از مهم ترین و کلیدی ترین پارامترهایی که می تواند منجر به موفق شدن ویا شکست خوردن کارآفرینان در کار کارآفرینی شود همین توانایی آن ها در سخنرانی کردن در جمع است و کارآفرینانی که این توانایی را دارند بسیار بهتر از دیگران می توانند در جمع سخنرانی کنند!


60. به "دیده شدن" تجارتتان اهمیت ویژه دهید!

شما برای این که در کارآفرینی موفق شوید باید کاری کنید که تجارتتان به خوبی دیده شود. در غیر این صورت شانس کمی برای موفقیت دارید. علت این موضوع هم این است که تجارت هایی که سعی می کنند بهتر از تجارت های دیگر دیده شوند بدون تردید میزان مخاطبین بیشتری را هم به سمت و سوی خودشان جلب می کنند. بنابراین در صورتی که شما سعی کنید به موضوع دیده شدن در صحنه تجاری توجه کنید شانستان برای موفقیت بیشتر می شود. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید از این موضوع به عنوان ابزاری برای بهتر کردن کیفیت کار و بیشتر کردن افرادی که انتخاب می کنند تا از این تجارت استفاده کنند استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که پارامتر دیده شدن در عموم برای یک تجارت اثرات بسیار بیشتری از پارامترهایی مانند کیفیت فرآورده هایی که در تجارت تولید می شود و یا کیفیت خدماتی که در این تجارت به مردم ارایه می شوند و یا حتی کیفیت کار تجارت به طور کلی دارد بنابراین در صورتی که شما سعی کنید تا به این پارامتر توجه کنید کارتان را برای تمام مراحل بعدی تجارت بسیار آسان تر کرده اید!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • چاپ و انتشار کتاب
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • اخبار دانشجویی
  • وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
  • پایان نامه
  • مفاهیم و اصول برندینگ
  • نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
  • روش های مهاجرت و گرفتن اقامت
  • طنین و طراوت، وبلاگ تخصصی سالمندان
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنرگرافیک و طراحی لوگو
  • تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی
  • کسب درآمد اینترنتی
  • تازه های صادرات و واردات
  • آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاری و بازرگانی
  • ایده های کارآفرینی و استارتاپ
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • روانشناسی مثبت
  • مجلات معتبر علمی
  • روان شناسی صنعتی و سازمانی
  • آرایشگری
  • خبر فوری
  • داروخانه معنوی
  • خبر های استخدامی تهران
  • آیا میدانستیدهای حقوقی
  • مد و فشن
  • زیبایی
  • ستارگان سینما
  • بازاریابی و فروش
  • ستارگان سینما
  • کارآفرینی
  • راهنمای نوین انواع تبلیغات
  • بهترین خانواده
  • پزشکی و سلامت
  • طنز و سرگرمی
  • اخبار و رسانه ها
  • هنر مدرن
  • سفر و توریسم
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 2,252
  • بازدید کلی : 13,472