loading...

کارآفرینی

81. قبول کنید که ساختن یک تجارت به هیچ عنوان کار آسانی نمی باشد! شما باید این نکته را باور داشته باشید که ساختن یک تجارت به هیچ وجه کار آسانی نیست. شما برای این که یک تجارت را ایجاد کنید باید سخت کار

مسعود بازدید : 54 دوشنبه 25 اسفند 1399 زمان : 9:17 نظرات (0)

81. قبول کنید که ساختن یک تجارت به هیچ عنوان کار آسانی نمی باشد!

شما باید این نکته را باور داشته باشید که ساختن یک تجارت به هیچ وجه کار آسانی نیست. شما برای این که یک تجارت را ایجاد کنید باید سخت کار کنید. تبدیل شدن به یک کارآفرین برای شما به این معنی است که شما بخش زیادی از ساعت ها و روزهای عمرتان را صرف انجام دادن این کار کنید. کاری که ممکن است منجر به شکست شما شود. شما باید با قدرت اختیار خودتان تصمیم بگیرید برای این که این تجارت را تاسیس کنید و برای این که یک کارآفرین شوید بخش عمده انرژیی را که می توانید روزانه صرف کارهای دیگر کنید صرف این کار نمایید. انجام دادن این کار می تواند برای شما دشوار باشد ولی نباید فراموش کنید که کارآفرین شدن به طور کلی کار دشواری است و هیچ کس دوست ندارد تا به جای این که وقتش را صرف تفریح کند مجبور شود تا زمانش را به انجام دادن کارآفرینی اختصاص دهد. اما در صورتی که انگیزه های قوی تری از این داشته باشید می توانید امید داشته باشید که این انگیزه ها تبدیل به عوامل محرکی برای موفقیت شما در کار شوند.


82. وقتی که از کار خسته شدید هر چند وقت یک بار تا از محل زندگی خودتان خارج شوید و به خودتان استراحت دهید!

شما به عنوان یک کارآفرین به داشتن استراحت نیاز دارید. بنابراین هر وقت که از انجام دادن این کار خسته شدید سعی کنید تا از محل زندگی خودتان خارج شوید و هر چند وقت یک بار در به خودتان استراحت دهید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از این روش می تواند به شما کمک کند تا کارتان را بهتر انجام دهید. در صورتی که شما سعی کنید تا هر چند وقت یک بار به خودتان استراحت دهید و از روش هایی برای کم کردن استرس و فشار کاری و افزایش دادن میزان ریلکسیشنتان استفاده کنید این شانس را خواهید داشت که در زندگی پیشرفت بیشتری بکنید. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان هر چند وقت یک بار به مرخصی می روند و کارکنان خودشان را هم به مرخصی می فرستند نسبت به تجارت هایی که این کار را انجام نمی دهند بسیار موفق تر عمل می کنند. به بیان دیگر در صورتی که شما سعی کنید تا هر چند وقت یک بار برای این که فشار کاری بر روی خودتان و کارکنان دیگر کمتر شود به مرخصی بروید شانستان برای موفقیت افزایش پیدا می کند.


83. در صورتی که در خانه کار می کنید، سعی کنید ساعت های کاریتان را کاملا مشخص کنید!

عده ای از کارآفرینان هستند که در خانه فعالیت می کنند. این دسته از کارآفرینان باید بدانند برای این که بتوانند در این کار موفق شوند باید سعی کنند تا جایی که می توانند ساعت هایی را که به کار کردن اختصاص می دهند از ساعت هایی که به انجام دادن کارهای دیگر (مانند کارهای خانه و غیره) اختصاص می دهند را جدا کنند. تحقیقات نشان داده است که در صورتی که شما یک کارآفرینی باشید که در خانه کار می کنید در صورتی که سعی کنید تا ساعت هایی را برای خودتان مشخص کنید که در این ساعت ها مشخصا به کار بپردازید شانستان برای این که در کار موفق شوید بیشتر از زمانی می شود که بدون این که به این موضوع توجه کنید به طور آشفته کار کنید. وقتی که شما برای خودتان ساعت های مشخصی برای کار کردن در خانه مشخص می کنید می توانید انتظار داشته باشید که در کارتان موفقیت بیشتری بدست آورید.


84. در صورتی که در خانه کار می کنید، مکان کارتان را مشخصا از بقیه خانه جدا کنید!

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به آن دسته از کارآفرینانی که در خانه کار می کنند کمک کند تا کارشان را بهتر انجام دهند این است که مکان کاریشان را از بخش های دیگر خانه جدا کنند. تحقیقات نشان داده است هنگامی که شما به عنوان یک کارآفرینی که در خانه کار می کند مشخص کنید که کدام بخش از خانه مربوط به کار کردنتان می باشد شانستان برای این که در کار موفق شوید بیشتر می شود. علت این موضوع این است که وقتی شما این کار را انجام می دهید این توانایی را پیدا خواهید کرد که میزان تمرکزتان نسبت به کار بیشتر شود و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا بازدهی بیشتری داشته باشید. این در صورتی است که وقتی که مکا کارتان نسبت به بخش های دیگر جدا نیست ممکن است تمرکز کافی برای انجام دادن کار را نداشته باشید و بنابراین شانستان برای این که در انجام دادن کار موفق شوید کم می شود. وقتی که از نظر فیزیکی مکان کارتان را جدا می کنید ناخودآگاه از نظر ذهنی نیز ذهنتان به این سمت و سو حرکت خواهد کرد.


85. در صورتی که در خانه کار می کنید یاد بگیرید که در مواقعی که کار می کنید اجازه ندهید که دیگر اعضای خانواده در کار شما اختلال ایجاد کنند!

شما به عنوان کارآفرین برای این که کارتان را به خوبی انجام دهید نیاز به داشتن تمرکز دارید. وقتی که در محیط کار هستید جوی که در این محیط وجود دارد و شرایطی که این محیط کار برای شما ایجاد می کند به صورت ناخودآگاه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. این در صورتی است که وقتی که در محیط هایی غیر از محیط کار هستید چنین اتفاقی ممکن است برای شما نیفتد. از این رو در چنین محیط هایی شما نیاز به داشتن تمرکز دارید و این تمرکز را تنها زمانی می توانید به تمامی داشته باشید که نگذارید که عواملی که ممکن است تمرکز را از شما بگیرند در کارتان دخالت کنند. به عنوان مثال در صورتی که دیگر اعضای خانواده (که هنوز شناختی از کار شما ندارند) بخواهند این تمرکز شما را خراب کنند شما بایدبه آن ها بفهمانید که کار شما نیاز به تمرکز دارد و بنابراین از آن ها بخواهید که تمرکز لازم را برای شما ایجاد کنند.


86. فراموش نکنید که 24 ساعت شبانه روز برای کارآفرینان کافی نیست ولی از خودتان زیاد انتظار نداشته باشید!

در صورتی که شما به جای 24 ساعتی که در شبانه روز وجود دارد حتی 124 ساعت هم وقت داشتید بازهم به عنوان یک کارآفرین می توانستید از این وقت استفاده بهتری بکنید. از این رو نباید این موضوع را فراموش کنید که تلف کردن وقت برای یک کارآفرین مانند این است که شما با دست خودتان به تجارت خودتان ضربه وارد می کنید. شما باید تا جایی که می توانید سعی کنید تا از زمانتان بهترین استفاده ممکن را بکنید. البته یک نکته بسیار مهم و کلیدی دیگر هم باید در نظر داشته باشید و آن هم این است که شما هم مانند تمام انسان های دیگر دارای وقت و منابع محدودی هستید. بنابراین با توجه به این محدودیت ها باید عمل کنید. تحقیقات نشان داده است که در صورتی که شما در عین حال که به برنامه ریزی های خودتان عمل می کنید از کاری که می کنید هم راضی باشید شانستان برای موفقیت افزایش پیدا می کند. به عبارت دیگر شما نباید از خودتان زیاد انتظار داشته باشید و بدانید که شما وقت محدودی دارید و حتی در صورتی که بیشترین استفاده را از این وقت بکنید بازهم به بسیاری از کارها نمی رسید!


87. خانواده را فراموش نکنید!

با این که کار کارآفرینی کاری است که شما برای این که آن را انجام دهید باید تلاش زیادی بکنید و بخش زیادی از وقت شبانه روزیتان را خرج این کار بکنید. این در صورتی است که در صورتی که شما بخواهید به خانواده خودتان هم برسید نیاز به وقت دارید. بنابراین یک کارآفرین موفق فردی است که سعی کند تا میان توجه کردن به خانواده و ارزش های خانوادگی و همچنین توجه کردن به ساعت های کارآفرینی و انجام دادن این کار یک تعادلی برقرار کند. شما تنها در صورتی می توانید یک کارآفرین موفق باشید که علاوه بر این که به کارآفرینی خودتان به عنوان یک کار توجه می کنید به خانواده خودتان و کارهایی که قرار است باید در این زمینه انجام دهید نیز توجه کنید. در وصرتی که شما آن قدر خودتان را غرق کار کنید که دیگر خانواده خودتان را فراموش کنید نمی توانید انتظار داشته باشید که فرد موفقی باشید چراکه در این صورت ممکن است دچار افسردگی شوید و همین افسردگی می تواند مانند سدی شود که شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد.


88. سعی کنید تعداد کارمندان زیادی را استخدام کنید!

شما هرچقدر که تعداد کارمندان زیادی را استخدام کنید شانستان برای این که در کارتان موفق شوید بیشتر است. تحقیقات نشان داده است که کارآفرینانی که سعی می کنند تعداد کارمندان بیشتری را استخدام کنند نسبت به آن هایی که این کار را انجام نمی دهند تجارت های موفق تری خواهند داشت. تحقیقات همچنین نشان داده است در صورتی که شما سعی کنید تا از استعدادهای مختلف در تجارتتان کمک بگیرید شانستان برای این که در این کار موفق شوید افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال در صورتی که شما سعی کنید گسترده استعدادهایی را که مورد نیاز است بیشتر کنید و سعی کنید به جای این که تنها تعداد محدودی از کارمندان را که در چند زمینه مخصوص استعداد دارند مورد استفاده قرار دهید از تعداد بیشتری از کارمندان استفاده کنید تا زمینه های مختلف و گسترده تری در کارتان تحت پوشش قرار بگیرد شانستان برای موفقیت افزایش پیدا می کند. شما باید به این نکته ایمان بیاروید که موفقیت تجارت شما تا حدود بسیار زیادی به تعداد کارکنانی بستگی دارد که برای شما کار می کنند و بنابراین در صورتی که می توانید در کارتان موفق شوید که از تعداد کارکنان متنوعی استفاده کنید.


89. کارکنان را تشویق کنید!

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که شما حتما به عنوان یک کارآفرین باید به آن توجه کنید این است که کارکنانتان را تشویق کنید. تشویق کردن کارکنان یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی است که شما برای این که در کار کارآفرینیتان موفق شوید باید حتما به این موضوع توجه کنید. تحقیقات ثابت کرده است کارآفرینانی که سعی می کنند تا کارکنانشان را به شیوه های مختلف تشویق کنند کارآفرینانی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت دارند. این در صورتی است که آن دسته از کارآفرینانی که اصلا اهمیتی به روحیه کارکنان نمی دهند و اصلا برایشان مهم نیست که کارکنانشان تشویق شوند یا خیر در این کار شانس کمتری دارند. شما باید سعی کنید تا تجارتتان را به شیوه ای تاسیس کنید که کارکنانی که در این تجارت کار می کنند احساس کنند که اگر کار درستی انجام دهند مورد تشویق قرار می گیرند چون در صورتی که چنین تجارتی داشته باشید شانستان برای موفقیت بسیار بیشتری از زمانی می شود که کارآفرینان احساس کنند که کاری که برای شما انجام می دهند اصلا دیده نمی شود!


90. به سلامت روانی "شهری" که درست می کنید و "شهروندان" این شهر توجه کنید!

شما به عنوان یک کارآفرین قرار است یک "شهر" برای خودتان درست کنید. این شهر در حقیقت همین تجارت شماست و افرادی که در این تجارت برای شما کار می کنند و در حقیقت کارمندان شما هستند هم در حقیقت شهروندان این شهر شما می باشند. این شهر دارای فرهنگی است که شما به عنوان یک کارآفرین فرهنگ آن را ایجاد می کنید. بنابراین وظیفه شما به عنوان یک کارآفرین این است که فرهنگ این شهر را ارتقا دهید و سعی کنید تا جایی که می توانید به سلامتی روحی و روانی افرادی که شهروندان این شهر هستند توجه داشته باشید. شما باید بدانید که شما به عنوان فردی که تاسیس کننده این شهر است وظیفه بسیار سنگینی را برای ایجاد کردن قانون در شهر دارید و برای این که بتوانید فرهنگی که در این شهر وجود دارد (که در حقیقت همان فرهنگ سازمانی در تجارت شما می باشد) را به بهترین شکل ممکن پیاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که تمام قوانینی که در این زمینه وجود دارد را اجرا کنید. بنابراین توجه کردن به وضعیت سلامتی این شهر و افرادی که در آن هستند بر عهده شما می باشد.


91. مزیت های تجارتتان را برای خودتان مشخص کنید!

شما به عنوان یک کارآفرین وقتی که یک تجارت را تاسیس می کنید باید سعی کنید تا مزیت هایی را که این تجارت دارد برای خودتان مشخص کنید. یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته های مثبتی که در این کار وجود دارد این است که وقتی که شما برای خودتان مشخص می کنید که کاری که قرار است انجام دهید دارای چه مزیت هایی است شانستان برای این که در کارتان موفق شوید افزایش پیدا می کند. شما باید سعی کید تا جایی که می توانید کارهای مثبتی را که در تجارتتان قرار است انجام شود به خودتان یادآوری کنید. این کار می تواند تبدیل به یک انگیزه بسیار مهم و اساسی برای شما شود. در حقیقت در ادامه کار هر وقت که از انجام دادن کار سرخورده شدید و یا هر زمان که به یک مشکلی برخورد کردید در صورتی که این انگیزه خوب را به خودتان یادآوری کنید و به خودتان گوشزد کنید که قرار است به دیگران کمک کنید و مزایایی را برای اطرافیان و جامعه خودتان داشته باشید این موضوع باعث می شود که به سرعت برای ادامه دادن کار انگیزه بیشتری پیدا کنید.


92. خدماتی را که تجارتتان به جامعه ارایه می کند را برای کارکنان توضیح دهید!

یکی دیگر از کارهایی که شم می توانید به عنوان یک کارآفرین انجام دهید این است که خدماتی را که تجارت شما به جامعه تان ارایه می کند برای کارکنان توضیح دهید. این موضوع می تواند در بالا بردن انگیزه کارکنان تاثیر مثبتی داشته باشد. به عنوان مثال در وصرتی که شما برای کارکنان مشخص کنید که خدماتی که قرار است تجارت شما ارایه کند به نفع مخاطبین می شود آن ها برای این که در این کار به شما کمک کنند انگیزه های بیشتری خواهند داشت و بنابراین شانس بیشتری برای انجام دادن این کار خواهند داشت. شما باید به آن ها بگویید که کاری که می خواهید انجام دهید تا چه میزان برای جامعه شما و برای افرادی که در اطراف شما زندگی می کنند مفید است و به این شکل آن ها تشویق خواهند شد تا به شما کمک کنند. علت این موضوع این است که در این صورت آن ها فکر می کنند که این کاری که انجام می دهند بخشی از کمک کردن به دیگران می باشد و بنابراین از این که کار خوبی انجام می دهند راضی و خشنود می شوند و انرژی بیشتری برای انجام دادن کار پیدا می کنند.


93. سعی کنید با رهبران تجارت های دیگری که کار مرتبط با کار شما را انجام می دهند ارتباط برقرار کنید

شما برای این که بتوانید در کارتان موفق شوید باید به عامل "تجربه" به عنوان یکی از عوامل مهم و کلیدی برای انجام دادن کار توجه کنید. در صورتی که شما برای کاری که می خواهید انجام دهید به اندازه کافی تجربه کسب کرده باشید شانستان برای موفقیت افزایش پیدا می کند. یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید به این روش در کارتان تجربه بدست بیاورید، روش استفاده کردن از تجربیات افرادی است که در گذشته راهی را که شما می خواهید بروید رفته اند. این کار به شما کمک می کند تا به میزان زیادی تجربه خودتان را افزایش دهید و بسیاری از روش های مختلفی را که می توان با استفاده از آن ها به موفقیت رسید برای خودتان روشن کنید. بنابراین در صورتی که می توانید به ملاقات افرادی برودی که صاحبان تجارت هایی مانند تجارت های شما هستند و از این افراد بخواهید که به شما کمک کنند. این کار منجر می شود که تجربه شما بیشتر شود.


94. رضایت مشتریان را از محصولات و یا خدماتی که ارایه می کنید درنظر داشته باشید!

بعد از این که شما فرآورده های خودتان را به فروش رساندید و یا خدماتتان را ارایه کردید وقت آن رسیده است که بررسی کنید که آیا مخاطبین و مشتریان شما از این محصولات و یا خدماتی که شما ارایه کرده اید راضی هستند یا خیر. در صورتی که آن ها از این محصولات و یا خدمات راضی نبودند باید بررسی کنید که علت این که آن ها ناراضی هستند چیست و سعی کنید تا این ناراضی بودن آن ها را تبدیل به رضایت کنید. این موضوع یکی از مهم ترین اصولی است که شما به هنگام کار کارآفرینی باید به آن توجه داشته باشید علت هم این است که مشتریان شما در حقیقت مهم ترین منبع سود شما هستند و در حقیقت شما این تجارت را برای این راه اندازی کرده اید که پاسخگوی نیازهای مشتریان باشید. بنابراین در صورتی که شما به میزان رضایت آن ها از فرآورده ها و یا خدماتی که ارایه می کنید توجه نکنید نمی توانید انتظار داشته باشید که در آینده تجارتتان در مسیر درستی قرار بگیرد. پس باید حتما بررسی کنید که آیا آن ها از کار شما راضی هستند یا خیر.


95. سعی کنید همیشه به کیفیت خدماتی که ارایه می کنید و یا فرآورده هایی که تولید می کنید توجه کنید!

از دیگر نکته های مهمی که شما به عنوان یک کارآفرین موفق و فردی که می خواهد در زمینه کارآفرینی موفق شوید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا کیفیت فرآورده هایی  که تولید می کنید (و یا کیفیت خدماتی که ارایه می دهید) را حتما مورد بررسی های موشکافانه قرار دهید و سعی کنید فرآورده هایی تولید کنید (و یا خدماتی ارایه کنید) که دارای بهترین کیفیت های ممکن باشند. این موضوع باید به عنوان یکی از کلیدی ترین و مهم ترین موضوعاتی درنظر گرفته شود که شما به عنوان یک کارآفرین به آن نگاه می کنید. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید کیفیت تمام محصولات و خدماتی را که ارایه می کنید به بهترین شکل ممکن مورد بررسی های دقیق و موشکافانه قرار دهید و سعی کنید تا بهترین کیفیت های ممکن را در محصولاتی که تولید می کنید و خدماتی که ارایه می کنید داشته باشید. در این صورت شانس موفقیت شما افزایش پیدا می کند.


96. مشتریان را از خدماتی که برای آن ها ارایه می کنید آگاه کنید!

یکی از مهم ترین جنبه های کار کارآفرینی این است که شما باید سعی کنید تا مشتریان را از کارهایی که انجام می دهید آگاه کنید. شما باید به آن ها نشان دهید که کارهایی که تجارت شما برای آن ها انجام می دهد به نفع آن ها است و می تواند برای آن ها سودهای زیادی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان سعی می کنند تا به مخاطبین و مشتریان بفهمانند که کاری که انجام می دهند به نفع آن هاست؛ تجارت هایی هستند که می توانند بیشتری نتیجه ها را از انجام دادن کار بگیرند. این در صورتی است که در تجارت هایی که مشتریان و مخاطبین دیدگاه مناسبی نسبت به کار ندارند و نمی دانند که مزیت های تجارت برای آن ها کدام است احتمال این که میزان مخاطبین برای این تجارت ها زیاد شود کمتر خواهد بود. بنابراین شما به عنوان یک کارآفرینی که قرار است مسیر موفقیت را طی کند باید سعی کنید تا جایی که می توانید به مشتریان و مخاطبین بفهمانید که تجارت شما به نفع آن ها می باشد.


97. سعی کنید مشتریان وفادار خودتان را پیدا کنید!

از دیگر شیوه هایی که می تواند به شما کمک کند که فرد موفقی در این زمینه بشوید این است که مشتریانی را که از همه بیشتر نسبت به شما وفادار هستند پیدا کنید و سعی کنید تا آن ها را تشویق کنید که دوباره برگردند. این موضوع باید برای شما به عنوان یک تجارت نوپا و نوظهور اهمیت زیادی داشته باشد به این دلیل که در صورتی که شما سعی کنید تا مشتریان وفادار تجارت خودتان را به تجارتتان برگردانید شانستان برای این که تبدیل به یک تجارت موفق شوید بیشتر خواهد بود. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا مشتریان وفادار را از میان تمام مشتریان شناسایی کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید این مشتریان را تشویق کنید که به تجارت شما برگردند. در صورتی که بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید می توانید اطمینان حاصل کنید که کارتان را آن طور که باید و شاید انجام داده اید و بنابراین شانستان برای موفقیت تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید این مشتریان وفادار خودتان را مورد حمایت قرار دهید.


98. به مشتریانی که از فرآورده های تجارت شما خرید می کنند و یا از خدمات تجارت شما استفاده می کنند انگیزه لازم برای بازگشت را بدهید!

تجارت شما باید به گونه ای باشد که به تمام مشتریانی که قصد دارند از تجارت شما خرید کنند و یا از خدماتی که شما به آن ها ارایه می کنید استفاده کنند این امکان را بدهید که انگیزه لازم برای برگشتن و خرید کردن مجدد از تجارتتان را داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که هرچقدر که شما در انجام دادن این کار موفق تر باشید شانستان برای این که تجارتتان تبدیل به یک تجارت موفق شود بیشتر می شود. شما باید سعی کنید تا به روش های مختلف به این افراد ثابت کنید که تجارت شما ارزش این را دارد که آن ها دوباره به عنوان مشتری به سمت آن برگردند و سعی کنند تا دوباره از آن خرید کنند و یا از خدماتی که ارایه می دهد استفاده کنند. البته انجام دادن این کار ممکن است در مراحل اولیه به نظر شما سخت بیاید ولی کم کم با تکرار و تمرین متوجه خواهید شد که انجام دادن این کار به این سختی هایی که فکرش را می کردید هم نبوده است!


99. هر چند وقت یک بار نگاهی دوباره به اهداف تجارتتان داشته باشید!

شما برای این که تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید باید کاری کنید که هر چند وقت یک بار به تمام اهدافی که برای تجارتتان دارید نگاهی مجدد داشته باشید. شما باید این نکته را درنظر داشته باشید که اهدافی که شما برای تجارتتان درنظر می گیرید اهدافی هستند که روز به روز در حال تغییر می باشند. البته منظور از این تغییر این نیست که کل چارچوب و ساختار هدف هایتان باید تغییر کند. بلکه منظور این است که با توجه به این که وضعیت تجارت شما و وضعیتی که شما در دنیای امروز در ارتباط با صنعتتان مشاهده می کنید در حال تغییر است بنابراین این که شما یک هدف یکسان را برای خودتان داشته باشید و سعی نکنید که آن ها با توجه به تغییرات وضعیت جدید تغییر دهید ممکن است به نظر کاری خطرناک بیاید و ممکن است برای تجارت شما ضرر داشته باشد. بنابراین شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید باید سعی کنید تا هر چند وقت یک بار هدف هایتان را متناسب با وضعیت جدید روزگار و وضعیت جدید تجارتتان تغییر دهید و همیشه هدف هایتان را به روز رسانی کنید.


100. بدانید که علاوه بر تمام 99 عاملی که در بالا ذکر شد؛ عامل شانس نیز بر روی موفقیت شما در کارآفرینی اثر دارد!

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر روی موفقیت شما در کارآفرینی اثر داشته باشد عامل شانس است. شما برای این که تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید باید شانس داشته باشید! البته این عامل تا حدود زیادی می تواند توسط کارهایی که شما انجام می دهید تعیین شود ولی حقیقت این است که شما اگر فکر می کنید که در کار کارآفرینی عامل شانس هیچ دخالتی ندارد سخت در اشتباه می باشید. به عبارت دیگر شما باید برای موفقیت در این کار تمام تلاشتان را بکنید ولی علاوه بر این نباید فراموش کنید که عوامل دیگری مانند عامل وضعیت بازار و یا اتفاقات کاملا غیر قابل پیش بینی که ممکن است برای شما بیفتد می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی شما بگذارد. بنابراین نباید به عامل شانس بی توجهی کنید و باید همیشه به این نکته توجه کنید که عامل شانس هم مانند عوامل دیگر می تواند تاثیر زیادی بر روی موفقیت و یا عدم موفقیت شما در این کار داشته باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • چاپ و انتشار کتاب
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • اخبار دانشجویی
  • وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
  • پایان نامه
  • مفاهیم و اصول برندینگ
  • نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
  • روش های مهاجرت و گرفتن اقامت
  • طنین و طراوت، وبلاگ تخصصی سالمندان
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنرگرافیک و طراحی لوگو
  • تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی
  • کسب درآمد اینترنتی
  • تازه های صادرات و واردات
  • آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاری و بازرگانی
  • ایده های کارآفرینی و استارتاپ
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • روانشناسی مثبت
  • مجلات معتبر علمی
  • روان شناسی صنعتی و سازمانی
  • آرایشگری
  • خبر فوری
  • داروخانه معنوی
  • خبر های استخدامی تهران
  • آیا میدانستیدهای حقوقی
  • مد و فشن
  • زیبایی
  • ستارگان سینما
  • بازاریابی و فروش
  • ستارگان سینما
  • کارآفرینی
  • راهنمای نوین انواع تبلیغات
  • بهترین خانواده
  • پزشکی و سلامت
  • طنز و سرگرمی
  • اخبار و رسانه ها
  • هنر مدرن
  • سفر و توریسم
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 2,245
  • بازدید کلی : 13,465