loading...

کارآفرینی

از برنامه ریزی کردن لذت می برید! در صورتی که شما فردی هستید که از برنامه ریزی کردن لذت می برید می توانید خودتان را کارآفرین بنامید. چراکه یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی های کارآفرینان این اس

مسعود بازدید : 73 سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 13:16 نظرات (0)
  1. از برنامه ریزی کردن لذت می برید!

در صورتی که شما فردی هستید که از برنامه ریزی کردن لذت می برید می توانید خودتان را کارآفرین بنامید. چراکه یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی های کارآفرینان این است که آن ها از برنامه ریزی کردن لذت می برند و دوست دارند تا برای همه کارهایشان برنامه داشته باشند. این در صورتی است که بسیاری از افراد از این کار بدشان می آید و حتی کارهایی را که برای برنامه ریزی کردن به آن ها نیاز است انجام نمی دهند! اما شما باید سعی کنید تا به عنوان یک کارآفرین از برنامه ریزی کردن لذت ببرید و سعی کنید تا جایی که می توانید این ویژگی را در خودتان تقویت کنید. در صورتی که از برنامه ریزی کردن خوشتان بیاید می توانید ادعا کنید که یکی از بهترین ویژگی های کارآفرینانه را دارا می باشید. شما باید سعی کنید تا حتی برای کوچکترین کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید و باید سعی کنید تا این برنامه ریزی را به شیوه ای انجام دهید که بسیار انعطاف پذیر باشد.

  1. مصمم هستید که رویاهایتان را به حقیقت تبدیل نمایید و به خواسته هایتان برسید!

 

یکی دیگر از ویژگی های کارآفرینان که آن ها را از افراد دیگر جدا می کند این است که آن ها مصمم هستند که رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند. بنابراین در صورتی که شما دارای چنین ویژگی می باشید احتمال این که بتوانید یک کارآفرین موفق شوید افزایش پیدا می کند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا رویاهایی که دارند را به واقع گرایانه ترین شکل ممکن تبدیل به حقیقت کنند افرادی هستند که در صورتی که شرایطی برایشان ایجاد شود می توانند تبدیل به موفق ترین کارآفرینان شوند. از این رو شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا رویاهایی که دارید را تبدیل به واقعیت کنید و در این راه تمام تلاشتان را بکنید. البته این که رویاهایی واقعی داشته باشید به این معنی نیست که باید رویاهای خودتان را محدود کنید. اتفاقا برعکس، کارآفرینان موفق افرادی هستند که رویاهای بزرگی دارند ولی سعی می کنند تا همین رویاهای بزرگشان را هم تبدیل به حقیقت کنند و این باید یکی از بارزترین ویژگی های شما به عنوان کارآفرین باشد.

  1. در صورتی که دیگران شما را فردی سرسخت می دانند!

از دیگر ویژگی های کارآفرینان سرسخت بودنشان است. البته این سرسخت بودن ممکن است در بسیاری از موارد به ضرر آنان باشد ولی اگر در زمینه کارآفرینی سرسخت باشید این کار می تواند به نفعتان شود. تحقیقات نشان داده است که افراد سرسخت افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت در زمینه های مختلفی که مربوط به کار کارآفرینی می باشد دارند و بنابراین موفق تر هستند. تحقیقات همچنین نشان داده است که پارامتر سرسختی در کار یکی از پارامترهایی است که بسیاری از کارآفرینان موفق آن را به عنوان یکی از پارامترهای لازم برای موفقیت در کار کارآفرینی تعریف کرده اند. از این رو شما باید تلاش کنید تا جایی که می توانید این پارامتر را در خودتان افزایش دهید و بنابراین سعی کنید تا با همین سرختی به جنگ با مشکلاتی که ممکن است سر راهتان به عنوان کارآفرین قرار بگیرد بروید و سعی کنید تا این مشکلات را با تمام توان حل کنید. بنابراین در صورتی که دیگران شما را فردی سرسخت می نامند ناراحت نشوید و بدانید که این موضوع می تواند از شما یک کارآفرین موفق تر بسازد!

  1. در صورتی که از بحث کردن با دیگران خوشتان می آید!

کارآفرینان افرادی هستند که از بحث کردن با دیگران لذت می برند. این موضوع به عنوان یک اصل علمی اثبات شده است. بنابراین در صورتی که دوست دارید تا با دیگران بحث کنید و در زمینه های مختلف این افراد را به چالش بکشید و درباره موضوعات مختلف با آن ها حرف بزنید می توانید انتظار داشته باشید که یکی از خصوصیات کارآفرینان را دارا می باشید. فردی که یک کارآفرین است از این که با کسی جر و بحث کند هیچ ترسی ندارد و نه تنها از آن فرار نمی کند بلکه سعی می کند تا با تمام توانی که دارد در این بحث ها شرکت کند و درباره موضوعاتی که فکر می کند درست هستند صحبت کند  واز آن ها دفاع کند. این در حالی است که بسیاری از افرادی که چنین توانایی ندارند همیشه از این که با فرد دیگری بحث کنند فرار می کنند و هرگز دوست ندارند تا در بحث هایی که درباره موضوعات مختلف ایجاد می شود شرکت کنند. این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر روی شما به عنوان یک کارآفرین داشته باشد و می تواند پارامتر تعیین کننده ای بر روی میزان موفقیت شما در آینده باشد.

  1. هر جایی که می روید به دنبال بهترین صندلی هستید!

در صورتی که شما وقتی که به یک رستوران و یا هر جای دیگر می روید به دنبال این هستید که بهترین صندلی را پیدا کنید و در آن بنشینید؛ شما یکی دیگر از خصوصیات کارآفرینان را دارید. تحقیقات نشان داده است که این ویژگی یکی از ویژگی های روانی کارآفرینان است که به آن ها کمک می کند تا بهتر راه خودشان را پیدا کنند. بنابراین در صورتی که شما دارای چنین خصوصیتی هستید به هیچ عنوان از خودتان ناراحت نشوید و فکر نکنید که یک اختلال مخصوصی دارید بلکه بدانید که این خصوصیت مربوط به کارآفرینان است و تمام کارآفرینان موفق دارای این خصوصیت هستند. محققان بر این باورند که همان طور که کارآفرینان به دنبال بهترین مکان برای نشستن در چنین جاهایی هستند به همان شکل هم به دنبال این هستند که در زندگی کاری خودشان بهترین موقعیت را پیدا کنند و بعد از آن سعی می کنند تا این موقعیت خودشان را تثبیت کنند. از این رو نگران نباشید از این که چرا وقتی به رستوران رفتید به دنبال بهترین صندلی می گردید و قبل از این که کسی آن را پیدا کند بر روی آن می نشینید!

  1. در همه مکان ها به دنبال وای فای می گردید!

از دیگر خصوصیات کارآفرینان موفق این است که در هر جایی که می روند به دنبال وای فای هستند. این موضوع ممکن است در ابتدا به نظر شما مانند یک شوخی باشد ولی حقیقت این است که تحقیقات علمی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که افرادی که کارآفرین هستند نسبت به انسان های معمولی بیشتر به دنبال وای فای می گردند. بنابراین در صورتی که شما وارد کتابخانه و یا هتل و یا هر مکان عمومی دیگری شدید و بلافاصله به دنبال این گشتید که وای فایتان را پیدا کنید می توانید انتظار داشته باشید که یکی از خصوصیات کارآفرینان را دارا می باشید. کارآفرینان افرادی هستند که سعی می کنند تا همیشه از موقعیت های مختلف استفاده کنند و از آن جایی که این روزها داشتن وای فای هم می تواند یکی از مهم ترین موقعیت هایی باشد که شما می توانید برای موبایل خودتان فراهم کنید و با استفاده از آن می توانید کارهای زیادی بکنید از این رو گشتن به دنبال وای فای هم می تواند از پارامترهای مهمی باشد که کارآفرینان دارند.

  1. به جنبه های مختلف زندگی دیگران علاقه دارید!

اگر شما به جنبه های مختلف زندگی مردم علاقه دارید می توانید خودتان را کارآفرین بنامید! در حقیقت کارآفرینان افرادی هستند که معمولا دوست دارند تا درباره مردم دیگر و زندگی که دارند اطلاعاتی کسب کنند. این را می توان از خصوصیات بارز آن ها دانست. تحقیقات نشان داده است کارآفرینان معمولا به انسان های دیگر و به طور کلی به نژاد انسانی علاقه زیادی دارند و سعی می کنند تا درباره انسان های دیگری که مانند آن ها هستند و زندگی که می کنند و چگونگی کارشان و پیشرفتشان اطلاعاتی کسب کنند. از این رو در صورتی که شما احساس می کنید نسبت به زندگی دیگران کنجکاو هستید و دوست دارید تا درباره آن ها اطلاعاتی کسب کنید بدانید که شما فردی فضول نیستید بلکه این می تواند به عنوان یکی از خصوصیات مثبت شما تلقی شود که در بسیاری از کارآفرینان وجود دارد. کارآفرینان سعی می کنند تا با بررسی کردن نکته های مثبت زندگی دیگران خودشان را بالا بکشند و از تجربیاتی که دیگران در اختیار آن ها قرار می دهند استفاده کنند تا بتوانند بهترین نتیجه ها را بگیرند.

  1. با انسان هایی که از شما باهوش تر هستید رفت و آمد می کنید!

از دیگر خصوصیات کارآفرینان این است که با افرادی رفت و آمد دارند که از آن ها باهوش تر می باشند. در صورتی که شما با این افراد رفت و آمد کنید می توانید انتظار داشته باشید که خودتان را بالاتر بکشید اما در صورتی که به جای رفت و آمد کردن با این افراد با افرادی روابط داشته باشید که از شما پایین تر هستند شانستان برای این که در این کار موفق شوید پایین می آید. از این رو باید سعی کنید تا با افرادی روابط داشته باشید که از شما بالاتر می باشند. این درست مانند دانش آموزی است که سعی می کند تا در مدرسه با دانش آموزانی رفت و آمد داشته باشد که سطح بالاتری دارند. این کار باعث می شود که وضعیت تحصیلی این دانش آموز نسبت به دانش آموزان دیگر بهتر شود. در صورتی که دانش آموزی که وضعیت تحصیلی متوسط و یا حتی خوبی هم داشته باشد اگر با دانش آموزانی رفت و آمد داشته باشد که از او پایین تر هستند بدون تردید بعد از مدتی وضعیت تحصیلی او نیز افت می کند و پایین تر می آید! از این رو اگر می خواهید در کار کارآفرینی موفق شوید با افرادی معاشرت کنید که از شما بالاتر هستند.

  1. به دنبال مشاوره هستید!

کارآفرینان موفق افرادی هستند که همیشه به دنبال گرفتن مشاوره از دیگران می باشند. در صورتی که شما یک کارآفرین موفق هستید باید سعی کنید تا از دیگران مشاوره بگیرید و به تجربه هایی که آن ها در اختیار شما قرار می دهند به خوبی گوش کنید. تحقیقات نشان داده است که یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های کارآفرینان این است که آن ها سعی می کنند تا از دیگران مشاوره بگیرند. بهترین کارآفرینان همیشه استادانی داشته اند که به آن ها کمک می کردند تا راه و رسم و چگونگی کار کردن را بیاموزند. از این رو در صورتی که شما همیشه به دنبال مشاورین هستید می توانید انتظار داشته باشید که یکی از خصوصیاتی را دارید که کارآفرینان دارا می باشند. کارآفرینان همیشه به دنبال این هستند که از تجربه هایی که دیگران در اختیارشان قرار می دهند استفاده کنند و هیمشه سعی می کنند تا این تجربه ها را برای بهتر کردن زندگیشان مورد استفاده قرار دهند. از این رو گشتن به دنبال مشاوره از ویژگی های مهم کارآفرینان می باشد.

  1. انتقادپذیر هستید!

یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات مهم کارآفرینان را می توان انتقادپذیری آن ها دانست. کارآفرینان افرادی هستند که به انتقادهایی که از آن ها می شود توجه می کنند و سعی می کنند تا ایرادات کارشان را بر اساس این انتقادها مورد بررسی قرار دهند و آن ها را برطرف کنند. از این در صورتی که شما به انتقادهایی که از شما می شود توجه می کنید یکی از خصوصیات کارآفرینانه را دارا می باشید. کارآفرینان همچنین به دنبال این هستند که به فیدبک هایی که به آن ها می رسد توجه کنند. آن ها تمام تلاششان را می کنند تا از دیگران به شیوه های مختلف بخواهند که درباره آن ها نظر بدهند. آن ها سعی می کنند تا به فیدبک هایی که از دیگران به آن ها می رسد توجه کنند و بر این اساس روند کارشان را ادامه دهند. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان به این شیوه عمل می کنند نسبت به تجارت های دیگر بسیار موفق تر می شوند و کارآفرینانی که همیشه فیدبک ها را درنظر دارند نیز افرادی بسیار موفق تر از افراد معمولی هستند. بنابراین به فیدبک هایی که از اطرافیانتان می رسد توجه کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید از آن ها فیدبک بگیرید.

  1. تمام کارهایتان را بر اساس تقویم انجام می دهید!

در صورتی که شما تمام کارهایتان را بر اساس تقویم انجام می دهید و هر روزی که می گذرد را بر اساس تقویم مورد بررسی قرار می دهید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که کارآفرین موفقی شوید زیاد است به این دلیل که این یکی از خصوصیات کارآفرینان است که بر اساس تقویم کارهایشان را انجام می دهند. در حقیقت کارآفرینان افرادی هستند که حتی نمی گذارند یک روز از زندگیشان به هدر برود. آن ها تمام تلاششان را می کنند که بر اساس تقویم و برنامه ریزی هایی که انجام می دهند کارشان را به پیش ببرند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. در صورتی که شما بتوانید چنین خصوصیتی را داشته باشید این خصوصیت می تواند بر روی کارآفرین شدن شما تاثیر بسزایی داشته باشد و می تواند شما را تبدیل به فردی کند که از تمام دانش و توانایی ها و از همه مهم تر از تمام وقتی که در اختیار دارد بیشترین استفاده را می کند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید کارهایتان را بر اساس تقویم انجام دهید و سعی کنید در برنامه ریزی کردن مهارت پیدا کنید.

  1. از همان کودکی به فکر پول درآوردن بوده اید!

از دیگر خصوصیات مهم کارآفرینان این است که از همان کودکی به دنبال راه هایی می گشتند که بتوانند با استفاده از آن ها پولدار شوند. این موضوع می تواند اهمیت بسیار زیادی برای شما داشته باشد چراکه در صورتی که شما از همان کودکی دارای چنین خصوصیاتی بوده اید می توانید انتظار داشته باشید که شانس این که در آینده به درآمد بالایی برسید بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است کودکانی که در همان ابتدای زندگی به دنبال کسب درآمد بالا و درآمد بیشتر بوده اند نسبت به افراد دیگر زندگی بسیار موفق تری از لحاظ کاری و تجاری می کردند و همین موضوع می توانسته باعث شود که آن ها تبدیل به کارآفرینانی موفق شوند. تحقیقات همچنین نشان داده است که فکر کردن به افزایش درآمد ویژگی است که در کارآفرینان در تمام سنین دیده می شود و کارآفرینان موفق افرادی هستند که از همان کودکی تا جوانی تا بزرگسالی دارای این خصوصیت می باشند. از این رو اگر شما جز این افراد بوده اید می توانید یکی از خصوصیات کارآفرینان را به خودتان نسبت بدهید.

  1. احساس می کنید به این که کسی به شما بگوید مسیرتان را چگونه انتخاب کنید نیازی ندارید!

یکی دیگر از ویژگی های کارآفرینان این است که احساس می کنند به این که کسی به آن ها بگوید مسیرشان را به چه سمتی ببرند نیازی ندارند. در حقیقت آن ها خودشان می توانند کارهای خودشان را انجام دهند و برای انجام دادن آن احساس نمی کنند به فرد دیگری نیاز دارند. البته نکته دیگر این است که شما باید بدانید نیاز داشتن به فردی که به شما بگوید چکار کنید و چکار نکنید با نیاز داشتن به فردی که بتواند راهنمایی برای شما باشد کاملا متفاوت است. به عبارت دیگر راهنما و استاد فردی است که شما می توانید از تجربیاتی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید در صورتی که فردی که به شما بگوید که چکار کنید و چکار نکنید فردی است که مسیری که شما می خواهید طی کنید را تغییر می کند و این به هیچ عنوان چیزی نیست که کارآفرینا بخواهند! در حقیقت کارآفرینان دوست دارند تا خودشان بدون این که فردی در کارشان دخالت کند مسیر زندگی و کار خودشان را انتخاب کنند و به فرد دیگری هم در این رابطه احتیاجی نداشته باشند و در عین حال در این مسیر سعی می کنند تا از استادان هم راهنمایی بگیرند.

  1. به زمان ارزش می دهید!

نکته دیگری که درباره کارآفرینان و ویژگی های آن ها باید دانست این است که آن ها به زمان ارزش می دهند. زمان یکی از دارایی های مهم آن ها می باشد و آن ها سعی می کنند تا این دارایی مهم را هدر ندهند. بنابراین یکی از خصوصیات بارزی که افراد کارآفرین را از افراد دیگر متفاوت و متمایز می کند این است که آن ها به زمان ارزش و اهمیت می دهند و سعی می کنند تا جایی که می توانند بیشترین استفاده را از زمانی که در اختیارشان قرار گرفته است بکنند. تحقیقات نشان داده است کارآفرینان اهمیت بسیار زیادی برای وقت قایل هستند و به این جمله بسیار معروف و درستی که می گوید: "وقت طلاست" باور دارند. آن ها سعی می کنند تا ارزش و اهمیت زمان را به خوبی درک کنند و از زمان محدودی که در اختیارشان قرار دارد بیشتری استفاده ممکن را بکنند. این موضوع باعث می شود که در بسیاری از کارها از دیگران جلو می زنند و کارهایی انجام می دهند که دیگران نمی توانند انجام دهند.

  1. کسی را دارید که به او ثابت کنید اشتباه می کرده است!

ممکن است به نظرتان مسخره و یا حتی خنده دار بیاید ولی یکی از ویژگی های کارآفرینان این است که آن ها همیشه کسی را دارند که به او ثابت کنند که اشتباه می کرده است! به عبارت دیگر تحقیقات نشان داده که بسیاری از کارآفرینان برای این که انگیزه لازم برای موفق شدن در کارشان را بدست بیاورند به دنبال این بودند که به یکی از افرادی که در زندگیشان بوده ثابت کنند که این فرد اشتباه می کرده است و حق با آن ها بوده! حتی در بسیاری از موارد دیده شده که این فکر در کارآفرینان به اندازه ای مهم  و پررنگ شده که آن ها تمام تلاششان را صرفا برای این می کردند تا به این فرد اثبات کنند که حق با آن هاست و به عنوان مثال آن ها می توانند پولدار شوند! از این رو در صورتی که شما فردی را در زندگیتان دارید که می خواهید به او ثابت کنید حق با او نیست و شما می توانید موفق شوید می توانید انتظار داشته باشید که یکی از خصوصیاتی را دارا می باشید که کارآفرینان دارند!

  1. در برخی از موارد بسیار سخت کار می کنید!

کارآفرینی نیازمند تلاش کردن است. این تلاش کردن ممکن است سطوح مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است در برخی از موارد شما به کار کردن خیلی سخت نیاز نداشته باشید و بتوانید با تلاش کردن در سطح معمولی کارهایتان را به راه بیندازید. اما در بسیاری از موارد شما نیاز دارید که سخت کار کنید. از این رو در این موارد اگر نتوانید به اندازه کافی سخت کار کنید ممکن است دچار مشکلات جدی شوید. بنابراین در چنین مواردی شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید سخت کار کنید و این سخت کار کردن به خوبی بیاموزید چون ممکن است این سخت کار کردن مدت زمان طولانی به طول بینجامد و شما ممکن است مجبور باشید برای این مدت زمان طولانی سخت کوش باشید. از این رو یکی دیگر از خصوصیات کارآفرینان این است که در صورتی که متوجه شدند کاری که می خواهند انجام دهند نیاز به سخت کار کردن و سخت کوشی دارد تمام تلاششان را می کنند تا این کار را انجام دهند. سخت کوش بودن و داشتن توانایی برای سخت کار کردن در بسیاری از موارد می تواند نکته بسیار مهم و ویژگی بسیار مثبتی برای کارآفرینان باشد.

  1. همیشه به دنبال موقعیت ها می گردید!

اگر شما فردی هستید که پیوسته به دنبال موقعیت های مختلف می گردید می توانید به خودتان اطمینان داشته باشید که یکی از ویژگی های کارآفرینان را دارا می باشید. تحقیقات نشان داده است که کارآفرینان افرادی هستند که سعی می کنند تا در هر چیزی موقعیت های مختلف را برای پیشرفت ببینند و سعی می کنند تا از کوچکترین و کم ارزش ترین شرایطی که در اختیارشان وجود دارد بیشترین و بهترین موقعیت ها را برای خودشان و برای دیگران ایجاد کنند. این موضوع خیلی مهم است چراکه وقتی شما می خواهید به عنوان یک کارآفرین یک تجارت جدیدی را ایجاد کنید ممکن است برای ایجاد کردن این تجارت موقعیتی در اختیار شما نباشد و بنابراین شما باید سعی کنید تا موقعیت های جدیدی را برای خودتان ایجاد کنید. این موقعیت ها می توانند به شیوه های مختلفی ایجاد شوند و در صورتی که شما چشمانتان را باز کنید می توانید از شرایطی که بسیاری از افراد فکر می کنند امکان ندارد موقعیتی در آن وجود داشته باشد موقعیت های جدید و جالبی را برای خودتان ایجاد کنید. کارآفرینان موفق حتی با گشتن در وب سایت های مختلف هم برای خودشان موقعیت ایجاد می کنند.

  1. برای تفریح تحقیق می کنید!

از دیگر ویژگی های مهم کارآفرینان این است که عاشق تحقیق کردن هستند. بنابراین در صورتی که شما فردی هستید که صرفا برای این که تفریح کنید تحقیق می کنید و در صورتی که عاشق تحقیق کردن هستید شانستان برای این که به عنوان یک کارآفرین عملکرد بهتری داشته باشید بیشتر می شود. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید روحیه علمی و تحقیقاتی را در خودتان تقویت کنید و سعی کنید تا حتی به عنوان تفریح هم تحقیق کنید. در صورتی که این کار را بتوانید با موفقیت انجام دهید شانتسان برای موفیت افزایش پیدا می کند. بسیاری از افراد هستند که از تحقیق کردن بیزارند. این افراد فکر می کنند که تحقیق کردن کار سختی است که شما تنها زمانی این کار را انجام می دهید که شما را برای انجام این کار مجبور کنند. این در صورتی است که تحقیق کردن می تواند برای شما لذت بخش باشد اگر روحیه کارآفرینی داشته باشید. به عبارت دیگر کارآفرینان سعی می کنند تا تحقیق کنند و از این کار لذت فراوان ببرند. این افراد سعی می کنند تا این کار را به عنوان یکی از کارهای مورد علاقه خودشان انجام دهند.

  1. در اینستاگرام تعداد اکانت های انگیزشی که شما دنبال می کنید بیشتر از تعداد اکانت هایی است که مربوط به افراد مختلف می باشد!

کارآفرینان افرادی هستند که به جای این که به دنبال اکانت های مربوط به افراد مختلف در اینستاگرام باشند به دنبال اکانت هایی هستند که انگیزشی می باشند و به آن ها انگیزه تلاش و ادامه راه را می دهند. تحقیقات نشان داده که این افراد در زندگی کاری خودشان نسبت به افرادی که صرفا به دنبال اکانت های اینستاگرامی مربوط به انسان های مشهور و یا انسان های دیگر می باشند بسیار موفق تر عمل می کنند. وقتی که شما این گونه اکانت های اینستاگرامی را فالو می کنید می توانید پست های انگیزشی که برای شما می آیند را بخوانید و همین خواندن پست ها می تواند به شما کمک کند تا کیفیت کارتان بهتر شود و بهتر بتوانید مسیر زندگی کاریتان را تشخیص دهید و در نتیجه بهتر عمل کنید. این در صورتی است که اگر شما صرفا به دنبال اکانت هایی باشید که مربوط به افراد مختلف است این کار می تواند برای شما مانند هدر دادن زمان باشد و می تواند وقت ارزشمند شما را که می توانید از آن استفاده بهتری بکنید تلف کند!

  1. تغییر را با آغوش باز می پذیرید!

پذیرفتن تغییر و تحول نیز از دیگر ویژگی هایی است که کارآفرینان دارا می باشند. در صورتی که شما به عنوان یک کارآفرین با تغییر و تحول مشکلی نداشته باشید و در صورتی که تصمیم بگیرید تا با تمام اراده و توانی که دارید این تغییر و تحول را در آغوش بگیرید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت افزایش پیدا کند این در صورتی است که اگر شما با تغییر و تحول کردن مشکل داشته باشید احتمال این که نتوانید به خوبی از عهده کار کارآفرینی برآیید بیشتر می شود. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید این تغییر و تحول را در آغوش بگیرید و تمام شرایط جدیدی را که در پی این تغییر و تحول برای شما ایجاد شده است قبول کنید و سعی کنید تا بر این اساس زندگی خودتان را بسازید. تحقیقات نشان داده است که پذیرش تغییر و تحول یکی از بارزترین و مهم ترین ویژگی هایی بوده و هست که کارآفرینانی که این ویژگی را داشتند را نسبت به آن هایی که فاقد این ویژگی بوده اند بسیار موفق تر می کرده است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • چاپ و انتشار کتاب
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • اخبار دانشجویی
  • وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
  • پایان نامه
  • مفاهیم و اصول برندینگ
  • نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
  • روش های مهاجرت و گرفتن اقامت
  • طنین و طراوت، وبلاگ تخصصی سالمندان
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنرگرافیک و طراحی لوگو
  • تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی
  • کسب درآمد اینترنتی
  • تازه های صادرات و واردات
  • آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاری و بازرگانی
  • ایده های کارآفرینی و استارتاپ
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • روانشناسی مثبت
  • مجلات معتبر علمی
  • روان شناسی صنعتی و سازمانی
  • آرایشگری
  • خبر فوری
  • داروخانه معنوی
  • خبر های استخدامی تهران
  • آیا میدانستیدهای حقوقی
  • مد و فشن
  • زیبایی
  • ستارگان سینما
  • بازاریابی و فروش
  • ستارگان سینما
  • کارآفرینی
  • راهنمای نوین انواع تبلیغات
  • بهترین خانواده
  • پزشکی و سلامت
  • طنز و سرگرمی
  • اخبار و رسانه ها
  • هنر مدرن
  • سفر و توریسم
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 2,246
  • بازدید کلی : 13,466