loading...

کارآفرینی

61. سعی کنید تمام همکاران خودتان را آن طور که می خواهید سازماندهی کنید! شما به عنوان کارآفرین باید این توانایی را داشته باشید که همکاران خودتان را آن طور که می خواهید سازماندهی کنید. تحقیقات نشان داد

مسعود بازدید : 50 یکشنبه 24 اسفند 1399 زمان : 9:26 نظرات (0)

61. سعی کنید تمام همکاران خودتان را آن طور که می خواهید سازماندهی کنید!

شما به عنوان کارآفرین باید این توانایی را داشته باشید که همکاران خودتان را آن طور که می خواهید سازماندهی کنید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار یکی از موثرترین و مفیدترین روش هایی است که افرادی که می خواهند در کار کارآفرینی موفق شوند باید از این روش استفاده کنند تا به موفقیت برسند. شما به عنوان یک کارآفرین باید در وهله اول سعی کنید تا دیگران را آن طور که می خواهید سازماندهی کنید و بنابراین از آن ها بیشترین استفاده ممکن را ببرید. در صورتی که سعی کنید تا جایی که می توانید افکار آن ها را تحت کنترل خودتان قرار دهید و سعی کنید تا آن طور که باید و شاید بر روی زندگی کاری آن ها اثر داشته باشید (به این معنی که آن ها تحت تاثیر شما قرار بگیرند و سعی کنند تا بر اساس جوی که شما ایجاد کرده اید برای تجارت شما کاری بکنند) شما موفق خواهید شد کاری کنید که تجارتتان پیشرفت زیادی بکند. در غیر این صورت شانس شما برای موفقیت بسیار کم می شود. شما باید سعی کنید تا به این شیوه همکاران خودتان را آن طور که می خواهید سازماندهی کنید.


62. کار را مرحله به مرحله انجام دهید

در صورتی که فکر می کنید کاری که می خواهید انجام دهید باید به صورت یکباره انجام بگیرد شانسی برای موفقیت ندارید. علت این موضوع این است که کار کارآفرینی و پروژه هایی که شما به عنوان یک کارآفرین این پروژه ها را مدیریت می کنید به شیوه ای هستند که باید به صورت پله به پله انجام بگیرند و بنابراین شما برای این که بتاونید در این کار موفق شوید باید سعی کنید تا این کار را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید. در حقیقت شما باید یاد بگیرید که این کار را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید و در صورتی که در انجام دادن این کار موفق شدید می توانیدانتظار داشته باشید که کار به درستی انجام بگیرد. مرحله به مرحله انجام دادن کار به این معنی است که شما در ابتدا یک مرحله از کار را انجام می دهید و در صورتی که در ادامه مرحله های دیگر کار به مشکل برخورد کردید به سراغ بخش های بعدی می روید و دوباره سعی می کنید تا بخش بعدی کار را انجام دهید.


63. هر چند وقت یک بار روند کارتان را بررسی کنید و سپس سعی کنید تا اشکالات خودتان را مشخص کنید!

از دیگر نکته هایی که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که هر چند وقت یک بار روند کارتان را بررسی کنید و  سعی کنید تا اشکالاتی را که ممکن است در طول انجام دادن این کار داشته باشید بررسی کنید و سعی کنید تا بر اساس این بررسی ها در آینده این اشتباهات را تکرار نکنید. تحقیقات نشان داده است که آن دسته از تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان سعی می کنند تا اشتباهاتشان را بررسی کنند و از این اشتباهات درس بگیرند تجارت هایی هستند که احتمال موفقیت بسیار زیادی دارند. این در صورتی است که در تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان حاضر نمی شوند که روند کاریشان در گذشته را بررسی کنند و اشتباهات خودشان را برای خودشان مشخص کنند تجارت هایی هستند که در آن ها شکست موضوعی غیر قابل انکار می باشد. بنابراین در صورتی که سعی کنید تا اشتباهات خودتان را تکرار نکنید شانستان برای این که در کارتان موفق شوید بالاتر می رود و شما قادر خواهید بود تا تجارت خودتان را آن طور که می خواهید به پیش ببرید.


64. کارهایی که قرار است در تجارتتان انجام شود را به صورت لیست در اختیار کارمندان قرار دهید

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که در کار کارآفرینی موفق شوید باید حتما به آن توجه کنید این است که کارهایی را که قرار است در تجارتتان انجام دهید به صورت لیست درآورید و سعی کنید تا این لیست ها را به کارکنان و افرادی که قرار است در انجام این پروژه ها با شما همکاری داشته باشند نشان دهید. در صورتی که شما بتوانید آن ها را از کاری که قرار است انجام دهند آگاه کنید شانستان برای موفقیت افزایش زیادی پیدا می کند. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید بر روی موضوعاتی مانند رشد فروش و یا ارتقای کیفیت فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند و بهتر کردن کیفیت خدماتی که ارایه می دهید تاکید کنید و سعی کنید که تا جایی که می توانید این استراتژی ها را به کارمندانتان ارایه کنید و از آن ها بخواهید که تا جایی که می توانند در این کار به شما کمک کنند. تحقیقات نشان داده است که در صورتی که بتوانید چنین لیستی را نشان کارکنان بدهید تا حد زیادی به بهبود کار و ارتقای کیفیت تجارتتان کمک کرده اید.


65. سعی کنید اطلاعات اضافی را حذف کنید!

وقتی که یک تجارت را ایجاد می کنید خودتان را در مقابل توده عظیمی از اطلاعات قرار می دهید که بساری از آن ها ممکن است برای شما اضافه باشند. وجود چنین اطلاعات اضافی هیچ کمکی به شما نمی کند و تنها سودی که برای شما دارد این است که شما را گیج تر می کند! در صورتی که شما خودتان را در مقابل کوهی از اطلاعات قرار دهید شانستان برای این که بتوانید از این اطلاعات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید پایین می آید و علت این موضوع هم کاملا واضح است: علت این موضوع این است که آن دسته از اطلاعاتی که اضافی هستند با اطلاعاتی که برای شما لازم و ضروری هستند ترکیب می شوند و همین موضوع باعث می شود که شما ندانید که حقیقتا باید به کدام دسته از اطلاعات دقت کنید و بنابراین شانستان برای این که بتوانید در انجام دادن کار موفق شوید کاهش پیدا می کند. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید اطلاعاتی را که فکر می کنید برای تجارتتان اضافی هستند حذف کنید.


66. سعی کنید نهایت تلاشتان را بکنید تا مشتریانتان "راضی" باشند!

راضی نگه داشتن مشتریان و مخاطبین شما یکی از مهم ترین نکته هایی است که شما برای این که بتوانید در کار کارآفرینی موفق شوید باید به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که تمام تلاششان در این است که مخاطبین خودشان را راضی نگه دارند تجارت هایی هستند که بیشتری میزان سودآوری را برای خودشان خواهند داشت. بنابراین در صورتی که شما تمام تلاشتان را برای راضی نگه داشتن مخاطبین به کار ببندید می توانید شانستان را برای این که در این کار موفق شوید افزایش دهید. شما باید به این نکته توجه کنید تمام تلاشی که شما در این کارآفرینی انجام می دهید در این راستا صورت می گیرد که مشتریان و مخاطبینی راضی داشته باشید. بنابراین در صورتی که سعی کنید تا به رضایت آن ها به عنوان یکی از پارامترهای مهم در کار توجه کنید می توانید شانستان را برای موفق شدن و داشتن یک کارآفرینی موفق افزایش دهید. شما باید سسعی کنید تا به تمام پارامترهایی که می تواند منجر به راضی شدن مخاطبین شود توجه کنید و باید سعی کنید تا جایی که می توانید این پارامترها را بکار بگیرید.


67. سعی نکنید تصویری از یک فردی که اشتباه نمی کند را به کارکنانتان نشان دهید!

نباید فراموش نکنید که شما هم مانند تمام انسان های دیگر اشتباه می کنید. در حقیقت هیچ انسانی وجود ندارد که در زندگیش هیچ اشتباهی انجام نداده باشد. شما هم مانند این انسان ها اشتباه می کنید و باید به این نکته ایمان داشته باشید. بنابراین در صورتی که سعی کنید تا تصویری را از خودتان در ذهن مخاطبین ایجاد کنید که نشان می دهد که شما فردی هستید که در زندگی هیچ خطایی انجام نمی دهید این تصویر بسیار غلط است. در حقیقت تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان سعی می کنند تا از خودشان چنین تصاویری را ارایه دهند تجارت هایی هستند که به سرعت با شکست مواجه می شوند. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید به افرادی که برای شما کار می کنند این تصویر را بدهید که شما هم مانند آن ها انسان هستید و مانند آن ها اشتباه می کنید و بنابراین در صورتی که فکر می کنید این افراد چنین تصویری از شما دارند ممکن است این موضوع برای تجارت شما موضوعی بسیار ناراحت کننده باشد و ممکن است مشکلات جدی برای تجارت شما به وجود بیاورد و بنابراین شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید این موضوع را تغییر دهید.


68. از اشتباهات خودتان یاد بگیرید!

شما به عنوان یک کارآفرین باید سعی کنید تا از اشتباهات خودتان یاد بگیرید و کارهایی بکنید که در گذشته انجام نداده اید. به عنوان مثال در صورتی که فکر می کردید که انجام دادن کاری درست است و این کار را انجام داده اید ولی بعد از مدتی به این نتیجه رسیدید که فکرتان کاملا اشتباه بوده است و برای انجام دادن این کار مجبور به پرداخت کردن بهای سنگینی شده اید؛ باید فکرتان را تغییر دهید و به این موضوع بیندیشید که در آینده این کار را انجام ندهید. بسیاری از تجارت ها هستند که در آن ها کارآفرینان اصلا سعی نمی کنند تا از گذشته شان و کارهایی که در گذشته انجام داده اند درس بگیرند. این افراد به جای این که سعی کنند تا دوباره این اشتباهات را تکرار نکنند دوباره این کارها را تکرار می کنند و بنابراین با مشکلات جدی مواجه می شوند. شما باید سعی کنید که این کار را انجام ندهید و خودخواهیتان را کنار بگذارید و بپذیرید که اشتباه کرده اید و اکنون باید چه کاری انجام دهید تا این اشتباه تکرار نشود.


69. بررسی کنید که پروژه های تجارتتان باید به چه شیوه ای انجام شوند!

شما باید بررسی کنید که پروژه هایی را که در شرکتتان انجام می دهید باید به چه شیوه ای انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که این موضوع یکی از بزرگترین مشکلاتی است که سر راه کارآفرینان قرار دارد. در حقیقت کارآفرینان و افرادی که می خواهند یک پروژه جدید را در شرکتشان راه اندازی کنند در صورتی که ندانند کار مورد نظر به چه شیوه ای انجام می شود شانس کمتری برای موفقیت خواهند داشت. شما به عنوان یک کارآفرین "باید" اطمینان داشته باشید که بدانید کارهایی که انجام می دهید به چه شیوه ای انجام می گیرند و بنابراین باید تمام تلاشتان را بکنید که این کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در صورتی که شما صرفا "بدانید" که این پروژه چگونه انجام می شود ولی "ندانید" که روش انجام دادن آن به چه صورت است (و یا به نظرتان برای انجام شدن این پروژه چند راه حل وجود داشته باشد که شما ندانید باید کدامیک از این راه حل ها را انتخاب کنید) احتمال این که بتوانید در این کار موفق شوید خیلی پایین می آید.


70. بررسی کنید که چه کارهایی "نباید" انجام دهید!

شما علاوه بر این که باید برای خودتان مشخص کنید که چه کارهایی باید انجام دهید باید مشخص کنید که چه کارهایی نباید انجام دهید. این موضوع برای شما باید اهمیت ویژه ای داشته باشد. در حقیقت این که برای خودتان مشخص کنید که چه کارهایی نباید انجام دهید دقیقا به همان اندازه اهمیت دارد که شما باید برای خودتان مشخص کنید که چه کارهایی را باید انجام دهید. چراکه این بایدها تنها در کنار این نبایدها معنی پیدا می کنند و بنابراین در صورتی که شما احساس کنید که برای این که پروژه هایتان موفق شوند چه کارهایی باید انجام بگیرند اما ندانید که از انجام دادن کدام کارها باید امتناع کنید؛ کارهایی را که لازم است انجام می دهید ولی از آن جایی که نمی دانید کارهایی که نباید بکنید کدام هستند ممکن است بعضی از این کارها را انجام دهید و بنابراین همین موضوع می تواند باعث شود که کارهایی که انجام داده اید هم تحت تاثیر قرار بگیرند و در نتیجه شما به این دلیل که نمی دانید که کدام کارها را نباید انجام دهید ارزش کارهایی را هم که انجام داده اید خراب می کنید.


71. برای بدترین ها آماده شوید!

با این که در کار کارآفرین شما همیشه به موضوعات پیش بینی نشده ای روبرو می شوید و ممکن است برخی از این اتفاقاتی که قرار است در این مسیر برای شما بیفتد اتفاقات خوبی باشد و برخی از آن ها اتفاقات بدی باشد؛ ولی با این وجود یک کارآفرین موفق کارآفرینی است که همیشه خودش را برای بدترین اتفاقاتی که ممکن است بیفتد آماده کند. شما به عنوان یک کارآفرین موفق باید تمام تلاشتان را بکنید تا خودتان را برای بدترین چیزهایی که ممکن است سر راهتان قرار داشته باشد آماده کنید. تحقیقات نشان داده است که تجارت هایی که در آن ها کارآفرینان سعی می کنند تا همیشه خودشان را برای بدترین مشکلات ممکن آماده کنند تجارت هایی هستند که در آن ها شانس موفقیت بالاتر می باشد و علت این موضوع هم این است که در این تجارت ها از آن جایی که همه چیز برای بدترین آن آماده شده است و از آن جایی که تمام افراد سعی می کنند تا خودشان را برای بدترین اتفاقاتی که ممکن است بیفتد آماده کنند میزان تلاش و کوشش کارکنان و کارآفرینان بیشتر است و بنابراین شانس پیروزی افزایش پیدا می کند.


72. همان طور که رانندگی نیاز به گواهینامه دارد؛ کارآفرین شدن هم نیاز به طی کردن مراحل قانونی دارد که باید به آن توجه کنید!

شما برای این که تبدیل به یک راننده ماهر شوید و بتوانید پشت ماشین بنشینید نیاز به داشتن گواهینامه دارید. موضوع کارآفرینی نیز به همین شکل است. شما برای این که تبدیل به یک کارآفرین شوید و بتوانید برای خودتان یک تجارت ایجاد کنید نیاز به رعایت کردن اصول و قوانینی دارید که باید به صورت پروسه های قانونی طی شوند. بنابراین در صورتی که شما این پروسه های قانونی را طی نکنید شانستان برای موفقیت کم می شود. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید این اصول و قوانین و مقررات را آن طور که باید و شاید به پیش ببرید. کاملا واضح است که در صورتی که شما حتی یکی از این اصول و قوانین و مقررات قانونی  را آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار ندهید شانستان برای موفقیت تقریبا صفر می شود علت این موضوع این است که این ها مراحلی هستند که در صورتی که یکی از آن ها به خوبی انجام نشود شما از نظر قانونی اجازه باز کردن یک کارآفرینی را نخواهید داشت.


73. به جای این که مدیر باشید سعی کنید دوست کارکنان شوید!

شما باید سعی کنید تا به جای این که مدیر کارکنانتان باشید و کاری کنید که آن ها احساس کنند که شما می خواهید به آن ها دستور دهید دوستشان باشید و کاری کنید که آن ها احساس کنند که شما دوست آن ها هستید. این موضوع می تواند به شما کمک کند تا میزان بازدهی کارتان را بسیار بسیار بالاتر ببرید. تحقیقات نشان داده است که یکی از مهم ترین و کلیدی ترین عوامل موفقیت برای کارآفرینی ها این بوده است که کارآفرینان در آن ها سعی می کردند تا دوست کارکنانشان باشند. بنابراین در صورتی که سعی کنید تا به جای این که مدیر آن ها باشید دوستشان باشید و به جای این که با آن ها یک رابطه خشک برقرار کنید سعی کنید تا رابطه ای دوستانه میان شما و ایشان ایجاد شود شانستان برای این که در کار موفق شوید افزایش پیدا می کد. شما باید سعی کنید که به آن ها این احساس را بدهید که در محیطی بسیار دوستانه قرار دارند و قرار است تا با کمک دوستانشان کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در صورتی که موفق شوید چنین احساسی به آن ها بدهید شانستان تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.


74. بر اساس نوشته هایتان عمل کنید!

وقتی که شما می خواهید کار کارآفرینی انجام دهید و وقتی که پروژه هایی را که مرتبط با کارتان است اجرا می کنید باید سعی کنید تا این کار را دقیق انجام دهید. در حقیقت تحقیقات به این نتیجه رسیده است که هرچقدر که بتوانید این کار را دقیق تر انجام دهید شانستان برای موفقیت بیشتر است. بنابراین شما باید سعی کنید تا این کار را با توجه به نوشته هایی که در این زمینه وجود دارد انجام دهید و در صورتی که این توانایی را داشته باشید که نوشته هایی را که برای خودتان نوشته اید و بر اساس شرایط واقعی تجارت بوده اند را به صورت دقیق به اجرا درآورید شانستان برای موفقیت به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند. شما باید سعی کنید تا نوشته هایتان را (که در مراحل قبلی بر اساس شرایط و قابلیت های تجارتتان و همچنین بر اساس شرایط بازار و امکانات مختلف و احتمالات مختلف نوشته اید) به صورت دقیق عملی کنید و بر این اساس باید سعی کنید تا جایی که می توانید کارهایی که انجام می دهید را بر اساس نوشته هایتان انجام دهید.


75. از تلاش کردن نترسید!

شما برای این که در کار کارآفرینی موفق شوید باید تلاش کنید. سعی و کوشش یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی است که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید. در صورتی که می خواهید تجارتتان به موفقیت برسد کاری که باید انجام دهید این است که تمام تلاش و کوششتان را به کار بگیرید تا در این کار موفق شوید. در غیر این صورت شانس شما برای موفقیت خیلی کم می شود. شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید برای موفق شدن در این کار تلاش کنید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید. شما برای این که کارآفرین شوید باید سعی کنید تا از تمام توانایی هایی که در شما وجود دارد بهره بگیرید و بر این اساس باید سعی کنید تا بهترین کارآفرینی باشید که توانش را دارید. شما برای انجام دادن این کار باید "بهترین خودتان" باشید و در صورتی که حتی به میزان اندکی از توانایی هایی که در درون شما وجود دارد بهره نگیرید شانستان برای موفقیت کم می شود. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید که از تمام توانایی هایتان استفاده کنید و بدانید که برای این کار باید تمام تلاشتان را بکنید.


76. به این نکته اعتقاد داشته باشید که پیروزی در "نبرد بازار" پیروزی شماست!

شما برای این که بتوانید در کار کارآفرینیتان موفق شوید باید سعی کنید تا در "نبرد بازار" موفق شوید. تحقیقات نشان داده است که پیروز شدن در نبرد بازار مهم ترین و کلیدی ترین پارامتر برای پیروز شد در کارآفرینی می باشد و شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید باید حتما سعی کنید تا در نبرد بازار موفق شوید. شما باید سعی کنید تا چگونگی مبارزه کردن و پیروز شدن در این نبرد را به خوبی فرا بگیرید. شما باید سعی کنید که تا جایی که می توانید تلاشتان را بکنید تا در این کار به موفقیت برسید. پیروز شدن در نبرد بازار نیازمند این است که شما اطلاعات دقیق و درستی از بازار و وضعیت آن و چگونگی پیروز شدن در آن را داشته باشید در غیر این صورت شانس کمی برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین دارید. شما باید سعی کنید که از تمام تکنیک ها و امکانات مختلف برای پیروز شدن در این نبرد استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت برسید و اطمینان داشته باشید که وقتی در این نبرد پیروز شدید به راحتی در کارآفرینی نیز به پیروزی می رسید.


77. به موقعیت های بازار توجه کنید!

شما برای این که بتوانید کارتان را به خوبی انجام دهید باید به موقعیت هایی که در بازار برای شما بوجود می آید توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که یکی از مهم ترین ویژگی هایی که کارآفرینان موفق دارند این است که دوست دارند تا به موقعیت هایی که در بازار برایشان ایجاد می شود توجه کنند. این افراد افرادی هستند که حتی سعی می کنند کمتری موقعیتی را که در بازار برایشان ایجاد می شود از دست ندهند و سعی می کنند تا از کوچکترین موقعیتی که در این زمینه برایشان اتفاق می افتد بیشتری استفاده ممکن را ببرند. شما باید سعی کنید تا به دنبال این فرصت ها و موقعیت ها بگردید و در صورتی که کوچکترین فرصتی برایتان در این زمینه ایجاد شد سعی کنید تا بیشتری استفاده را از این فرصت بکنید. حتی در صورتی که هیچ موقعیتی برای شما ایجاد نشد می توانید برای خودتان یک موقعیت جدید تولید کنید! در حقیقت اگر بتوانید از موقعیت های کوچک برای خودتان موقعیت های بزرگی ایجاد کنید می توانید انتظار داشته باشید که کارتان بهتر انجام شود.


78. سعی کنید "خارج از جعبه" فکر کنید!

داشتن خلاقیت هم یکی دیگر از نکته هایی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. شما به عنوان یک کارآفرین باید همیشه به دنبال راه حل های جدیدی برای حل کردن موضوعات باشید. یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی که همیشه در ارتباط با خلاق بودن و داشتن خلاقیت در زمینه کارآفرینی گفته می شود این است که شما به عنوان یک کارآفرین باید تفکر "خارج از جعبه" داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که به شما یک مسئله داده شود و از شما خواسته شود که این مسئله را حل کنید؛ در صورتی که شما چنین تفکری را داشته باشید به جای این که به راه حل های ساده و معمولی ای مسئله فکر کنید و به جای این که فکر کنید که برای این مسئله چه راه حل های معمولی می توان ارایه کرد (که معمولا کاری بسیار دشوار می باشد!) به این فکر می کنید که غیر از روش های معمولی برای حل این مسئله از چه روش های دیگری می توان استفاده کرد. در حقیقت در این نوع تفکر شما با شیوه های جدید و غیرمنتظره ای برای حل کردن این مشکل مواجه خواهید شد و سعی می کنید تا با استفاده از روش های غیرمعمول برای حل کردن مسئله (که به ذهن افرادی که خارج از جعبه فکر می کنند می رسد) موضوع را حل کنید.


79. ایمان داشته باشید که "وقت طلاست"

شما باید به این موضوع اعتقاد داشته باشید که وقتتان به عنوان یک انسان در حقیقت مانند طلاست. البته این موضوع به عنوان یک کارآفرین برای شما اهمیت بیشتری پیدا می کند و به عنوان یک کارآفرین بیشتر به اهمیت این موضوع پی خواهید برد که وقت شما حکم طلا را دارد. علت این موضوع این است که شما به عنوان یک کارآفرین این توانایی را دارید که تا جایی که می توانید از آن استفاده کنید و این زمانتان را برای خودتان تبدیل به بهترین داراییتان بکنید. کارآفرینان می توانند با استفاده از زمان کارهای بزرگی بکنند. شما می توانید با صرف کردن زمان تجارت خودتان را تبدیل به یک تجارت بسیار موفق بکنید و باید به این نکته هم توجه کنید که در صورتی که نتوانید از وقتتان آن طور که باید و شاید استفاده کنید شانستان برای این که بتوانید در این کار موفق شوید بسیار کم می شود. بنابراین ارزش زمان را بدانید و این نکته کلیدی را قبول کنید که برای شما به عنوان یک کارآفرین وقت حکم طلا را دارد.


80. سعی کنید به عنوان یک مدیر فرد جذابی باشید!

در صورتی که شما با یک گروهی همکاری می کنید تا با همدیگر کار مشترکی را انجام دهید باید به این نکته توجه داشته باشید که جذاب بودن موضوع بسیار مهمی است که دیگران را به سمت و سوی شما می کشاند. بنابراین باید سعی کنید ویژگی هایی داشته باشید که دیگران را به سمت شما می کشاند. یک نکته دیگر که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که شما در این گروه به عنوان سرگروه و یا مدیر کار می کنید. از این رو پارامتر جذاب بودن برای شما مهم تر هم می شود! به عبارت دیگر شما به عنوان مدیر یک گروه باید حتما سعی کنید تا فرد جذابی باشید و این جذاب بودن برای شما اهمیتی چندین برابر بیشتر از زمانی پیدا می کند که شما تنها جز کوچکی از یک گروه هستید که با هم کار می کنند. بنابراین سعی کنید تا به عنوان سرگروه این گروه کارآفرینی که قرار است در این شرکت کار کنند فرد جذابی باشید به شیوه ای که تمام اعضای گروه به سمت و سویتان جلب شوند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • چاپ و انتشار کتاب
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • اخبار دانشجویی
  • وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
  • پایان نامه
  • مفاهیم و اصول برندینگ
  • نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
  • روش های مهاجرت و گرفتن اقامت
  • طنین و طراوت، وبلاگ تخصصی سالمندان
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنرگرافیک و طراحی لوگو
  • تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی
  • کسب درآمد اینترنتی
  • تازه های صادرات و واردات
  • آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاری و بازرگانی
  • ایده های کارآفرینی و استارتاپ
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • روانشناسی مثبت
  • مجلات معتبر علمی
  • روان شناسی صنعتی و سازمانی
  • آرایشگری
  • خبر فوری
  • داروخانه معنوی
  • خبر های استخدامی تهران
  • آیا میدانستیدهای حقوقی
  • مد و فشن
  • زیبایی
  • ستارگان سینما
  • بازاریابی و فروش
  • ستارگان سینما
  • کارآفرینی
  • راهنمای نوین انواع تبلیغات
  • بهترین خانواده
  • پزشکی و سلامت
  • طنز و سرگرمی
  • اخبار و رسانه ها
  • هنر مدرن
  • سفر و توریسم
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 2,254
  • بازدید کلی : 13,474