loading...

کارآفرینی

سرعت وب سایتتان را بالا ببرید! شما برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید و برای این که کاری کنید که تجارتتان کیفیت بهتری داشته باشد باید سعی کنید تا سرعت وب سایتتان را بالا ببرید. تحقیق

مسعود بازدید : 48 دوشنبه 25 مرداد 1400 زمان : 13:03 نظرات (0)
  1. سرعت وب سایتتان را بالا ببرید!

شما برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید و برای این که کاری کنید که تجارتتان کیفیت بهتری داشته باشد باید سعی کنید تا سرعت وب سایتتان را بالا ببرید. تحقیقات نشان داده است بالا بردن سرعت وب سایت می تواند به شما کمک کند تا تعداد بسیار بیشتری از مخاطبین عضو تجارت شما شوند. علت آن است که اکثر این مخاطبین به اندازه کافی حوصله ندارند که منتظر بمانند تا وب سایت شما بالا بیاید. بنابراین اکثر آن ها معمولا اگر سرعت وب سایت شما از یک اندازه بیشتر بود خیلی سریع خسته می شوند و سعی می کنند تا وب سایت را ترک کنند و به سراغ وب سایت دیگری بروند. این در صورتی است که اگر وب سایت شما به شیوه ای باشد که به سرعت بتوان به آن دسترسی پیدا کرد احتمال این که تعداد مخاطبین زیاد شوند به میزان زیادی افزایش پیدا می کند. پس فراموش نکنید که سرعت وب سایت شما یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی میزان موفقیت شما می باشد.

  1. قدرتی را که ویدیوها دارند فراموش نکنید!

استفاده کردن از ویدیوها هم از دیگر نکته های بسیار مهم  و کلیدی است که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که استفاده کردن از ویدیوها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت بازاریابی شما داشته باشد. تجارت هایی که از ویدیو برای بازاریابی استفاده می کنند به میزان بسیار بیشتری نسبت به تجارت هایی که این کار را نمی کنند موفق تر هستند. این ویدیوها را هم می توانید در وب سایت ها و هم در شبکه های مجازی مورد استفاده قرار دهید که در هر دوی این موارد می توانند تاثیر مثبت و مستقیمی داشته باشند. به عنوان مثال در صورتی که شما در پست هایی که در وب سایتتان می گذارید از ویدیو استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که در این کار موفق شوید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. ویدیوها این روزها تبدیل به یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ابزارهایی شده اند که می توان با استفاده از آن ها کار بازاریابی را انجام داد. وقتی که شما با استفاده از ویدیوها بازاریابی می کنید می توانید احتمال موفقیتتان را چندین برابر کنید.

  1. از بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار استفاده کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن بازاریابی کنید انجام کار با استفاده از شبکه های اجتماعی و با کمک افرادی می باشد که آن ها را به عنوان افراد تاثیرگذار می شناسیم. تحقیقات نشان داده است که افرادی که با استفاده از شبکه های اجتماعی به کمک افراد تاثیرگذار بازاریابی می کنند می توانند به میزان بسیار زیادی در این کار موفقیت کسب کنند. دانشمندان زیادی بر روی این موضوع کار کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار می تواند باعث شود که تجارت شما در مدت کوتاهی به میزان بسیار زیادی گسترش پیدا کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که انجام این کار می تواند باعث شود که شما این شانس را داشته باشید که محصولاتی که تولید می کنید و یا خدماتی که ارایه می کنید را به مخاطبین جدید و افرادی که اصلا تا کنون هیچ شناختی از شما نداشته اند نشان دهید و بنابراین به این شیوه می توانید کار را برای خودتان راحت تر نمایید. بنابراین سعی کنید تا حتما از این روش برای بازاریابی کردن استفاده نمایید.

  1. سعی کنید عضو گروه هایی شوید که متشکل از شرکت هایی هستند که همکار شما می باشند!

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید شانستان را برای بالا بردن کیفیت تجارتتان بیشتر کنید این است که سعی کنید تا به عضویت گروه هایی درآیید که کارشان مشابه با کاری است که شما انجام می دهید. به عنوان مثال فرض کنید که شما تجارتی هستید که در زمینه کفش کار می کنید. در چنین شرایطی اگر سعی کنید تا در گروه هایی که متشکل از تجارت هایی هستند که آن ها هم مانند شما در زمینه کفش کار می کنند عضو شوید می توانید انتظار داشته باشید که شانستا برای این که کیفیت تجارتتان بیشتر شود افزایش پیدا کند. علت این موضوع این است که در چنین شرایطی این تجارت ها سعی می کنند تا با استفاده از تکنیک های مختلفی (که به صورت گروهی آن ها را مورد استفاده قرار می دهند) به صورت همگانی کیفیت تجارتشان را بیشتر کنند. بنابراین شما با عضو شدن در چنین گروه هایی سعی می کنید تا شانستان را برای استفاده بهتر از از چنین تکنیک هایی بیشتر و بیشتر کنید و بنابراین خواهید توانست تا موفق تر عمل کنید.

  1. یک تجارت دیگر را که کار مشابه با تجارت شما را دارد پیدا کنید و سعی کنید تا با این تجارت دوست شوید!

شما باید سعی کنید تا به دنبال تجارت هایی بگردید که کار مشابه با تجارت شما را دارند و سپس سعی کنید تا با این تجارت ها دوست شوید. تحقیقات نشان داده است که این روش می تواند یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای موفقیت تجارت شما باشد به این دلیل که همان طور که در زندگی و در روابط میان انسان ها می توان این گونه نتیجه گرفت که دو مغز از یک مغز بهتر کار می کند به همان شکل هم می توان نتیجه گرفت که در دنیای تجارت ها وقتی که شما دو فرد مدیر تجاری باشید نسبت به زمانی که تنها یک نفر باشید می توانید بهتر کار کنید و در نتیجه شانستان برای این که بتوانید موفق تر شوید افزایش پیدا می کند. بنابراین سعی کنید تا تجارتی را پیدا کنید که شبیه به تجارت خودتان است و بر این اساس با این تجارت رابطه دوستانه ای برقرار کنید. شما باید مدیر این تجارت را پیدا کنید و با او دوست شوید و درباره تجارت با او حرف بزنید و یک رابطه پایدار با او داشته باشید.

  1. برای مخاطبین و افرادی که هنوز با تجارت شما آشنا ندارند جلسات آموزش و مشاوره رایگان بگذارید تا با تجارت شما و کاری که می کنید آشنا شوند!

این که بتوانید افراد را به سمت تجارت خودتان بکشانید موضوع بسیار مهمی است. شما باید سعی کنید تا با این افراد ارتباط برقرار کنید و به آن ها نشان دهید که چه کسی هستید. بهترین کاری که در این زمینه می توان انجام داد این است که برای این افراد جلساتی قرار دهید که در این جلسات به آن ها مشاوره های رایگان بدهید و سعی کنید تا بر این اساس کاری کنید که آن ها احساس کنند که شما حاضرید تا تمام اطلاعاتی را که برای شناختن شما نیاز دارند در اختیارشان قرار دهید. در حقیقت هم برای این که تجارت موفقی داشته باشید لازمه کار شما همین است. شما باید سعی کنید تا اطلاعاتی را در اختیار این افراد قرار بدهید که به صورت تمام و کمال مشخص کننده تجارت شما و کاری که می خواهید انجام دهید باشد و همچنین فراموش نکنید که این اطلاعات باید به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار بگیرد.

  1. فراموش نکنید که 92 درصد از مردم برای این که عضو تجارتی شوند به پیشنهاد دوستان و یا خانواده هایشان توجه می کنند بنابراین خیلی مهم است که اولی مشتریان در یک محله خیلی راضی باشند!

شما باید سعی کنید تا اولین مشتریانی را که در یک محله دارید خیلی راضی نگه دارید. علت این موضوع این است که معمولا 92 درصد از افرادی که می خواهند از یک تجارت جدید خرید کنند به جای این که تحت تاثیر تبلیغات قرار بگیرند بیشتر سعی می کنند تا به حرف هایی که خانواده هایشان و یا افراد فامیلشان در این رابطه زده اند اعتماد کنند. از این رو در صورتی که شما بتوانید در یک محله اولین مشتریان و اولین افرادی که به شما مراجعه می کنند را به بهترین شکل ممکن راضی کنید (که البته این کار هم با توجه به این که شما یک تجارت تازه تاسیس هستید می تواند کار دشواری باشد!) دیگر بخش عمده ای از راه را رفته اید و می توانید انتظار داشته باشید که همین تعداد کم مشتریانی که از کار شما راضی هستند می توانند با خودشان تعداد بسیار بیشتری از مشتریان و مخاطبین را بیاورند که تا کنون هیچ آشنایی با تجارت شما نداشته اند و تنها تجارت شما را از طریق معرفی این افراد دیده اند.

  1. در صورتی که دانش مربوط به تجارت شما در مردم وجود ندارد می توانید برای آن ها کلاس های رایگان آموزشی برقرار کنید!

اگر فکر می کنید که درباره کاری که انجام می دهید و تجارتی که دارید دانش رایگان وجود ندارد یکی از بهترین کارهایی که در این زمینه می توانید انجام دهید این است که برای این افراد کلاس های رایگان و آموزشی بگذارید. برقرار کردن این کلاس ها باعث می شود که تمام افرادی را که هیچ آگاهی نسبت به تجارت شما و کاری که می کنید ندارند را از همه چیز آگاه می کند. این کار همچنین یک مزیت عمده دیگر هم برای شما خواهد داشت و آن هم این است که میزان هوشیاری برند شما در این وضعیت به میزان قابل توجهی بیشتر می شود و بنابراین شما قادر خواهید بود تا با این کار تعداد مخاطبین و مشتریان بالقوه خودتان را همزمان بیشتر کنید. به عبارت دیگر این کار را می توان برای شما به گونه ای بازایابی هم تلقی کرد چون شما در این حالت سعی می کنید تا تجارت جدید خودتان را برای این مخاطبین تبلیغ کنید و از خوبی های آن بگویید و بنابراین ممکن است بسیاری از این مخاطبین تبدیل به مشتریان وفادار شما شوند.

  1. در صورتی که تجارت شما به شیوه ای است که فرآورده هایی تولید می کنید، سعی کنید تا برخی از این فرآورده ها را به عنوان هدیه به افرادی که تصمیم می گیرند تا به تجارت شما کمک کنند اختصاص دهید!

یکی دیگر از کارهایی که انجام دادن آن می تواند به میزان زیادی کیفیت تجارت شما را بالا ببرد این است که در صورتی که تجارت شما به گونه ای است که فرآورده تولید می کند سعی کنید تا برخی از این فرآورده ها را به عنوان هدیه به افرادی اختصاص دهید که در محله مخصوصی به تجارت شما کمک می کنند. انجام دادن این کار می تواند شانس شما را برای این که در کارتان موفق شوید بیشتر کند. این کار همچنین می تواند باعث شود که در این محله مخصوص تعداد افرادی که سعی می کنند تا درباره تجارت شما سرمایه گذاری کنند بیشتر و بیشتر شوند به این دلیل که همه آن ها به دنبال این خواهند بود که علاوه بر سودی که از این راه دریافت می کنند به جایزه هایی هم که شما برایشان تعیین کرده اید برسند.

  1. جلسات سخنرانی درباره تجارت خودتان در رویدادهای مختلف قرار دهید!

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که توجه کردن به آن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی بالا بردن کیفیت تجارت شما شود این است که سعی کنید تا در یک مکان هر چند وقت یک بار به بهانه های مختلف برای افرادی که تازه با تجارت شما آشنا شده اند و یا هنوز آشنا نشده اند و در آن مکان زندگی می کنند سخنرانی کنید. این کار می تواند باعث شود که آشنایی این افراد با شما بیشتر شود و بنابراین شما به این شیوه قادر خواهید بود تا شانستان را برای این که تجارت خودتان را به این افراد بهتر معرفی کنید افزایش دهید. این کار تقریبا شبیه به زمانی است که یک معلم سر یک کلاس می رود و سعی می کند تا درباره درس جدید به دانش آموزانش درس دهد و آن ها را با یک مبحث جدید آشنا کند. در چنین مواردی شما با گذاشتن یک زمان بسیار اندک (که حتی ممکن است از یک ساعت هم کمتر باشد) به دیگران نشان دهید که چگونه می توانند از تجارت شما استفاده کنند و تجارت شما به آن ها چه چیزهایی می دهد!

  1. در بازارهای آنلاین، نام تجارت خودتان را اضافه کنید!

انجام کاربازاریابی هنگامی که به صورت آنلاین انجام نشود راه به جایی نمی برد. شما برای این که بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید سعی کنید تا حتما این کار را به صورت آنلاین هم انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام ندادن این کار می تواند منجر به وارد آمدن آسیب ها و ضررات بسیار جدی و حتی جبران ناپذیر به تجارت شما شود. بنابراین در صورتی که فکر می کنید که اگر کار بازاریابی را به صورت غیرآنلاین انجام بدهید می توانید موفق شوید سخت در اشتباه می باشید چون در چنین شرایطی هرگز نمی توانید به نتیجه مطلوب برسید. باری این که بازاریابی را به صورت آنلاین انجام دهید و برای این که در این کار موفق شوید یکی از بهترین روش ها این است که نام تجارت خودتان را در لیستی که در تجارت های موجود در بازاریابی آنلاین وجود دارد نیز بنویسید. این کار باعث می شود که تعداد افرادی که تجارت شما را بشناسند به میزان قابل توجهی بیشتر شود. این کار همچنین باعث می شود که بر میزان اعتبار تجارت شما افزوده تر گردد.

  1. در میان مخاطبین و مشتریان رقابت ایجاد کنید!

شما برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید باید سعی کنید تا در میان آن ها رقابت ایجاد کنید. این کار می تواند باعث شود که تعداد افرادی که به بهانه شرکت کردن در این رقابت ها عضو تجارت شما شوند به میزان زیادی افزایش پیدا کند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از تجارت های بزرگ توانسته اند تا از این طریق شانسشان را برای این کار بیشتر و بیشتر کنند. شما می توانید برای این که چنین رقابت هایی را میان آن ها ایجاد کنید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به عنوان مثل در صورتی که از اینستاگرام استفاده می کنید می توانید مخاطبین و دنبال کننده های خودتان را به انجام دادن این رقابت ها تشویق کنید و از آن ها بخواهید تا علاوه بر این که خودشان در این رقابت ها شرکت می کنند افراد دیگری را هم که می شناسند تگ کنند و آن ها را هم در رقابت ها شرکت دهند. این کار می تواند تبدیل به یک روش بسیار موثر برای شما برای این که تعداد مخاطبینتان را افزایش دهید شود می تواند باعث شود که شانس شما برای گسترش سریع بسیار بسیار بیشتر از گذشته گردد.

  1. سعی کنید تجارت شما به شیوه ای باشد که "مسئولیت پذیری اجتماعی" در آن زیاد باشد!

داشتن مسئولیت پذیری اجتماعی یک موضوع بسیار مهمی است که شما باید حتما به آن توجه کنید. در صورتی که تجارت شما به شیوه ای باشد که در آن مسئولیت پذیری اجتماعی وجود نداشته باشد به سرعت شکست خواهید خورد به این دلیل که در چنین وضعیتی شما نمی توانید به تعهداتی که هر تجارتی در قبال مشتریان و در نتیجه در قبال جامعه اش دارد عمل کنید. شما باید قبل از این که کار را شروع کنید هم به خودتان و هم به افرادی که قرار است مشتریان شما شوند نشان دهید که می توانید از پس ارایه دادن خدمات و محصولات به مخاطبین برآیید. شما باید به آن ها ثابت کنید که توانایی انجام دادن این کار را دارید در غیر این صورت آن ها خیلی زود به این موضوع پی خواهند برد و بنابراین شما دیگر مشتریان خودتان را از دست خواهید داد. البته همان طور که اشاره شد اولین کاری که شما در این زمینه باید انجام دهید این است که قبل از هر چیزی به خودتان ثابت کنید که توانایی انجام دادن این کار را دارید و بعد از آن به دنبال دیگران برای این کار بروید.

  1. برای تجارت خودتان رویدادها و کنفرانس های مختلف را به بهانه های مختلف میزبانی کنید!

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که برای این که تعداد مخطابین خودتان را افزایش دهید سعی کنید تا رویدادها و حوادث مختلف را به بهانه های مختلف در تجارت خودتان میزبانی کنید. به عنوان مثال یکی از بهترین بهانه هایی که در این زمینه وجود دارد می تواند دوره های سالگرد تاسیس تجارت شما باشد. شما می توانید به این بهانه هر سال یک جشن در تجارت خودتان برگزار کنید و از تعداد زیادی از افراد به عنوان میهمان دعوت کنید که در این جشن شرکت کنند. سپس در این جشن می توانید کمی درباره تجارت خودتان صحبت کنید (برای آن دسته از افرادی که تازه وارد شده اند و هنوز اطلاعاتی از تجارت شما ندارند) و درباره دستاوردهایی که در این سال اخیر داشته اید برای آن ها بگویید. سپس می توانید درباره کارهایی که قرار است در آینده در این تجارت انجام دهید برای آن ها بگویید و به آن ها وعده هایی در این رابطه بدهید.( البته وعده هایی که حتما آن ها را اجرا خواهید کرد!)

  1. در صورتی که تجارت شما فرآورده هایی تولید می کند سعی کنید این فرآورده ها را خودتان در جمع استفاده کنید!

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین اصول کار بازاریابی این است که شما سعی کنید تا به دیگران این اطمینان را بدهید که کاری که تجارتتان انجام می دهد قابل اعتماد است. یکی از بهترین جنبه های انجام این کار این است که شما خودتان از کارهایی که تجارتتان انجام می دهد استفاده کنید. به عنوان مثال در صورتی که تجارت شما به شیوه ای است که فرآورده هایی تولید می کند در صورتی که شما خودتان از این فرآورده ها استفاده کنید می توانید شانستان را برای این که اعتماد مخاطبین و افراد دیگر را به خودتان جلب کنید بیشتر می شود. به عنوان مثال فرض کنید که تجارت شما کفش تولید می کند. در صورتی که این کفش ها را در مکان های عمومی بپوشید می توانید انتظار داشته باشید که افرادی که شما را می بینند از این که شما خودتان به خودتان اعتماد داشته اید و این کفش ها را پوشیده اید احساس اطمینان بیشتری بکنند و بنابراین احتمال این که آن ها هم این کفش ها را بپوشند بیشتر شود.

  1. هرگز فراموش نکنید که حتی اگر بتوانید یک مخاطب هم به مخاطبینتان اضافه کنید بازهم کار باارزشی انجام داده اید!

ممکن است فکر کنید این که شما یک مشتری و مخاطب به مخاطبینتان اضافه کنید ممکن است کار بیهوده ای باشد. بنابراین ممکن است اضافه کردن یک مخاطب را به خودتان دست کم بگیرید. ولی حقیقت این است که اگر شما سعی کنید تا یک مخاطب را به مخاطبینتان اضافه کنید هم توانسته اید تا کمک بزرگی به تجارت خودتان بکنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این شیوه بازاریابی کنند می توانند نتیجه های بسیار خوبی بگیرند. بنابراین یکی از روش هایی که به شما توصیه می شود این است که سعی کنید تا با این افراد حرف بزنید. و اصلا مهم نیست که آن ها چند نفر باشند. شما باید تمام تلاتشان را بکنید تا این افراد را به سمت تجارت خودتان بکشانید. به عنوان مثال در صورتی که در یک وسیله نقلیه عمومی در کنار تعدادی از مسافرانی نشسته اید که فکر می کنید می توانند مشتریان شما شوند از این که تجارت خودتان را برای آن ها تبلیغ کنید ناامید نباشید و سعی کنید با تمام توان آن ها را به عضو شدن در تجارتتان تشویق کنید و فراموش نکنید که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!

  1. با روزنامه های محلی مرتبط با محل اطرافتان در ارتباط باشید!

شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید سعی کنید تا از ابزارهایی که کارشان ارتباط رسانی است بهترین استفاده را بکنید. یکی از جنبه های مهم این کار این است که سعی کنید تا با روزنامه های محلتان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید از این طریق میزان اطلاع رسانی را به مخاطبینتان بیشتر کنید. این کار برای شما دو مزیت عمده خواهد داشت: مزیت اول این است که شما به این شیوه می توانید این شانس را پیدا کنید که به تعداد بیشتری از مخاطبینی که مرتبط با آن مکان هستند دسترسی داشته باشید و مزیت دیگر هم این است که با استفاده از این روش شما خواهید توانست تا بر اعتباری که در این محل دارید اضافه کنید. به این شکل که شما در این روش خواهید توانست تا اعتبار خودتان در مکانی که در آن زندگی می کنید را بیشتر کنید و بنابراین به این روش هم تعداد مخاطبینتان به میزان زیادی افزایش پیدا می کند.

  1. سعی کنید در مسابقاتی که در آن به کارآفرینان و تجارت ها جایزه می دهند شرکت کنید!

شما برای این که کیفیت کار خودتان را بالا ببرید و برای این که این توانایی را داشته باشید که تعداد مخاطبینتان را افزایش دهید باید سعی کنید تا اعتبار بیشتری برای خودتان کسب کنید. یکی از بهترین و موثرترین شیوه هایی که می توانید این کار را انجام بدهید از این طریق است که سعی کنید تا در مسابقاتی که بین تجارت ها و شرکت های مختلف برگزار می کنند و از میان آن ها بهترین تجارت یا شرکت را انتخاب می کنند شرکت کنید تا بتوانید به این ترتیب شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که شرکت کردن در چنین کارهایی باعث می شود که احتمال این که شما برنده شوید افزایش پیدا کند و علاوه بر آن وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که همین که نام شما حداقل به عنوان نامزدی برای شرکت کردن در چنین برنامه هایی برده می شود این کار باعث افتادن بر سر زبان افراد می شود و همین خودش می تواند برای شما پیروزی نسبتا بزرگی باشد.

  1. بازاریابی تلفنی را فراموش نکنید!

ممکن است فکر کنید که امروزه به جای این که از شیوه های سنتی بازاریابی استفاده کنید باید حتما از روش های جدید برای این کار استفاده کنید. البته ممکن است این موضوع که استفاده کردن از روش های جدید بازاریابی نکته ای است که هر تجارتی باید به آن توجه کند درست باشد ولی حقیقت این است که در بسیاری از موارد در کنار استفاده از روش های جدید بازاریابی مانند بازارایابی با استفاده از شبکه های اجتماعی و یا روش هایی دیگر مانند آن، استفاده کردن از شیوه های سنتی بازاریابی نیز می تواند به شما کمک زیادی بکند. تحقیقات نشان داده است که حتی در بسیاری از موارد انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کار داشته باشید. به عنوان مثال یکی از روش های بازاریابی به شیوه سنتی روش بازاریابی تلفنی می باشد. در این روش شما سعی می کنید تا با استفاده از تلفن به بازاریابی بپردازید. به این شیوه که به مخاطبین زنگ بزنید و آن ها را یکی یکی دعوت کنید که از تجارتتان خرید کنند. این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت تجارت شما و همچنین بر روی افزایش تعداد افرادی که از شما خرید می کنند داشته باشد. ولی شما باید سعی کنید تا افرادی را برای این کار انتخاب کنید که فکر می کنید احتمال این که دعوت شما را پاسخ بگویند زیاد است. بنابراین بازاریابی تلفنی و تماس گرفتن با تک تک مشتریان و مخاطبینی که فکر می کنید محتمل است که مخاطبین شما شوند و دعوت کردن آن ها کاری است که شما می توانید برای موفق شدن در بازاریابی انجام دهید.

  1. زیر پست هایی که در شبکه های اجتماعی مربوط به تجارت های دیگر مشابه با تجارت شما گذاشته می شود کامنت بگذارید!

از دیگر روش هایی که مخاطبین می توانند با استفاده از این روش تجارت شما را بشناسند این است که شما سعی کنید تا زیر پست هایی که در شبکه های اجتماعی مربوط به تجارت های مختلف دیگر که مرتبط با تجارت شما هستند کامنت بگذارید. این کار باعث می شود که شانس شما برای این که مخاطبینی که مربوط به این تجارت ها هستند (که البته می توانند مخاطبین شما نیز باشند چون کار این تجارت ها و شما یکی است!) پست های شما را نیز ببینند و بنابراین تبدیل به مخاطبین شما هم بشوند بیشتر شود و بنابراین به این روش تعداد مخاطبین بیشتری خواهید داشت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • چاپ و انتشار کتاب
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • اخبار دانشجویی
  • وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
  • پایان نامه
  • مفاهیم و اصول برندینگ
  • نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
  • روش های مهاجرت و گرفتن اقامت
  • طنین و طراوت، وبلاگ تخصصی سالمندان
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنرگرافیک و طراحی لوگو
  • تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی
  • کسب درآمد اینترنتی
  • تازه های صادرات و واردات
  • آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاری و بازرگانی
  • ایده های کارآفرینی و استارتاپ
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • روانشناسی مثبت
  • مجلات معتبر علمی
  • روان شناسی صنعتی و سازمانی
  • آرایشگری
  • خبر فوری
  • داروخانه معنوی
  • خبر های استخدامی تهران
  • آیا میدانستیدهای حقوقی
  • مد و فشن
  • زیبایی
  • ستارگان سینما
  • بازاریابی و فروش
  • ستارگان سینما
  • کارآفرینی
  • راهنمای نوین انواع تبلیغات
  • بهترین خانواده
  • پزشکی و سلامت
  • طنز و سرگرمی
  • اخبار و رسانه ها
  • هنر مدرن
  • سفر و توریسم
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 2,248
  • بازدید کلی : 13,468