loading...

کارآفرینی

  10. گابریلا لونگو می گوید: مدیریت برند باید مهم ترین نکته ای باشد که برای بازاریابی دیجیتال درنظر می گیرید! گاربریلا لونگا کارآفرینی بسیار موفق و زنی فعال در زمینه کارآفرینی می باشد. او همچ

مسعود بازدید : 39 پنجشنبه 11 دی 1399 زمان : 13:11 نظرات (0)

 

10. گابریلا لونگو می گوید: مدیریت برند باید مهم ترین نکته ای باشد که برای بازاریابی دیجیتال درنظر می گیرید!


گاربریلا لونگا کارآفرینی بسیار موفق و زنی فعال در زمینه کارآفرینی می باشد. او همچنین در زمینه بازاریابی تحقیقات زیادی کرده است و تجربه های زیادی دارد. او در زمینه مدیریتی در شرکت هایی مانند TBWA، CCO و چند شرکت دیگر سابقه کاری دارد. او همچنین یک شرکت در زمینه بازاریابی را تحت عنوان "WINGS" بنیان گذاری کرده است که در این شرکت از افرادی که در زمینه بازاریابی تخصص دارند و همچنین استعداد لازم برای این کار را دارند دعوت به عمل می آید که در زمینه بازاریابی فعالیت کنند.

او بیش از 20 سال سابقه کار در این زمینه دارد که از این 20 سال 13 سال را به عنوان یک رهبر کار می کرده است. او مخصوصا در زمینه بازاریابی دیجیتال تخصص مخصوص دارد. او فکر می کند که مدیریت کردن برند یکی از مهم ترین نکته هایی است که شما به هنگام انجام دادن کار بازاریابی دیجیتال باید درنظر داشته باشید. او می گوید:

"وقتی که شما می خواهید کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید، بهترین کار این است که بر روی مدیریت کردن برند خودتان متمرکز شوید. شما باید کاری کنید که برندتان به گونه ای سازماندهی شود که بتوانید بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید. شما هرگز نباید فراموش کنید که بازاریابی دیجیتالی هم در حقیقت یک نوع بازاریابی است و شما برای این که بتوانید آن را به خوبی انجام دهید نیاز به داشتن یک برند دارید و در صورتی که بتوانید این برند را به درستی مدیریت کنید می توانید به خوبی بازاریابی دیجیتالی انجام دهید در غیر این صورت شانستان برای مدیریت کردن فرآیند بازاریابی دیجیتالی پایین می آید. در صورتی که شما در همان ابتدا سعی کنید تمام تمرکزتان را بر روی بازاریابی قرار دهید و از انجام کارهایی که ممکن است باعث شود که کیفیت مدیریت برندتان بیشتر شود غافل شوید و انرژی را که می خواهید در درجه اول بر روی مدیریت کردن برندتان بگذارید بیشتر بر روی بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید شانستان برای موفقیت در این زمینه خیلی کم می شود به این دلیل که در صورتی که یک مدیریت موفق برای برند نداشته باشید نمی توانید به خوبی بازاریابی را هم انجام دهید چون انجام دادن کار بازاریابی لازمه این است که شما برای خودتان یک استراتژی قوی برای مدیریت کردن برند داشته باشید.


11. ماری فورلو می گوید: کاری کنید قلب مشتریان به روی شما باز شود!

 


ماری فولرو در زمینه بازاریابی دیجیتالی یک فرد متخصص و حرفه ای است. به او در این زمینه "زن طوفانی" لقب داده اند به این دلیل که او در زمینه بازاریابی و مخصوصا در زمینه بازاریابی دیجیتالی فعالیت های بسیار زیادی می کند و توانست با استفاده از فعالیت های طولانی در این زمینه شرکت خودش را تا حد زیادی ارتقا دهد و تعداد مشتریانش را در مدت زمانی بسیار کوتاه بسیار زیاد کند. او همچنین به نام خودش یک شرکت بزرگ به نام "شرکت بین المللی ماری فورلیو" دارد که در این شرکت او به دیگران یاد می دهد که چگونه کار بازاریابی را انجام دهند. او همچنین برای خودش یک کانال یوتوب دارد که تعداد زیادی دنبال کننده دارد. ماری همچنین در زمینه شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کند و اکانت هایش در شبکه های اجتماعی هزاران فالور دارند. او فکر می کند بهترین روش برای این که بتوان بازاریابی  دیجیتالی را به شکل موفقیت آمیزی انجام داد این است که کاری کنیم که قلب مشتریان به رویمان باز شوند. او می گوید:

"وقتی که شما می خواهید برای مشتریان بازاریابی کنید در حقیقت می خواهید چیزهایی را به آن ها بفروشید که برای آن ها مفید باشد. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید یک گردنبند به آن ها بفروشید، باید بدانید که آن ها فقط نمی خواهند از شما گردنبند بخرند بلکه آن ها به این فکر می کنند که با  این گردنبند روزهای خوبی را سپری کنند و "احساس خوبی" داشته باشند. بنابراین آن ها می خواهند برای خودشان یک "احساس خوب" را بخرند و نه فقط یک گردنبند را! بنابراین یکی از مهم ترین نکته هایی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که فرآورده ها و یا خدماتی که شما می خواهید به فروش برسانید در حقیقت خیلی وسیع تر از آن چیزهایی است که شما فکرش را می کنید! از این رو باید همیشه خودتان را آماده کنید تا به قلب مشتریان راه پیدا کنید و همین راه پیدا کردن به قلب مشتریان است که به شما کمک می کند تا کار بازاریابی دیجیتال را بهتر انجام دهید و موفق تر شوید. درصورتی که بخواهید تنها از یک سری قوانین خشک و خالی تبعیت کنید و طوری رفتار کنید که طرف مقابلتان روح ندارد و تنها بر اساس یک سری دستورالعمل ها کار بازاریابی را انجام دهید و انتظار داشته باشید که آن ها جلب تجارت شما شوند؛ مسلما خیلی اشتباه کرده اید! شما باید تمام سعیتان را بکنید تا به قلب مخاطبین و مشتریان دسترسی پیدا کنید و کاری کنید که آن ها بدانند که شما چه می خواهید به آن ها بدهید و در عین حال قلبشان را بدست آورید تا آن ها به کار شما علاقه مند شوند!


12. ادل دی میر می گوید: برای انجام بازاریابی به شیوه موفق شما دقیقا باید بدانید که چه می خواهید!


ادل دی میر یکی از کارآفرینان بسیار موفق است که برای خودش یک شرکت تبلیغاتی دارد. افرادی که با او کار می کنند بیان می کنند که او راه و رسم موفق شدن را به خوبی می داند و توانایی این را دارد که روش ها و ترفندهایی را که برای پیمودن راه موفقیت لازم است به دیگران هم یاد دهد. یکی از مهم ترین نکته ها در رابطه با ادل این است که افرادی که با او کار می کنند می گویند کار کردن با او بسیار آسان است به این دلیل که او بسیار خوش رو است و می داند که باید چه کار کند. او همچنین بسیار مهربان است و با افرادی که به عنوان شاگردانش در زمینه بازاریابی می خواهند از او چیزی یاد بگیرند برخوردی بسیار صمیمی و خوب دارد و همین ویژگی ها باعث شده است که او را به عنوان یکی از بهترین آموزگاران در زمینه بازاریابی دیجیتالی بشناسند. او علاوه بر آموزش بازاریابی کتاب هم می نویسد و تعدادی از کتاب های او در زمینه بازاریابی دیجیتالی و ارتباطات تجاری و بازاریابی افراد مشهور چاپ شده است. او بر این باور است که:

"فرآیند بازاریابی فرآیندی است که شما برای این که آن را انجام دهید باید دقیقا بدانید که چه می خواهید در غیر این صورت کارتان ایراد دارد. شما باید در درجه اول برای خودتان مشخص کنید که مراحل انجام کار چگونه است و این مراحل باید چگونه طی شوند. در غیر این صورت شانستان برای موفقیت خیلی کم می شود به این دلیل که وقتی خودتان ندانید چگونه می خواهید بازاریابی کنید چگونه می توانید انتظار داشته باشید که دیگران بدانند که شما دقیقا می خواهید چه کار کنید؟ او می گوید باید از ابزارهایی که برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد به عنوان یک ابزار جادویی استفاده کنید و سعی کنید تا با استفاده از این ابزارها بیشتری تاثیر ممکن را بر روی مخاطبین بگذارید. البته نباید فراموش کنید که انجام دادن این کار به این معنی نیست که بدون برنامه ریزی قبلی و بدون این که ندانید می خواهید چکار کنید شروع به بازاریابی با استفاده از این ابزارها بکنید! چون این کار باعث می شود که کارتان با شکست مواجه شود. شما باید تلاشتان را بکنید تا یک برنامه ریزی دقیق و موشکافانه برای انجام دادن این کار داشته باشید و با استفاده از این برنامه ریزی تمام بخش ها و جزئیات مختلف کارتان را به صورت زمانبندی شده و تنظیم شده درآورید و بر اساس همین برنامه ریزی به صورت پله پله جلو بروید و دقیقا بر همین اساسی که برنامه ریزی کرده اید کارتان را انجام دهید.


13. دبرا ماستالر بر این باور است که : "اگر بتوانید کاری کنید که وب سایتتان در صفحه اول نتیجه های حاصل از موتورهای جستجو قرار بگیرد، می توانید در بازاریابی دیجیتالی یک شبه ره صدساله را بروید!"


دبرا ماستلر یکی از بازاریابان بسیار موفقی است که برای مدت 28 سال تجربه طولانی در زمینه بازاریابی دارد او یکی از متخصصان حرفه ای در زمینه بازاریابی است که در طول فعالیت های حرفه ای خودش به بیش از 500 شرکت به عنوان مشاوره بازارایابی کمک کرده است و همچنین در بسیاری از شرکت ها به عنوان متخصص بخش بهینه سازی موتورهای جستجوگر یا SEO به فعالیت پرداخته است. او همچنین کلاس هایی را در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجوگر برگذار می کند و در این کلاس ها به افرادی که می خواهند در کار بازاریابی به موفقیت برسند کمک می کند. او می گوید:

"اگر بتوانید کاری کنید که وب سایتتان در میان وب سایت های دیگری که نتیجه های حاصل از جستجویی مرتبط با کارتان در موتورهای جستجوگر هستند رتبه بالایی بیاورد و اگر بتوانید این شانس را داشته باشید که وب سایتتان را در صفحه اول در این نتیجه های حاصل از موتورهای جستجو قرار دهید شانس این که تعداد مخاطبین شما مانند یک "بمب" منفجر شوند بسیار بالا می رود به این دلیل که در صورتی که افرادی که به دنبال موضوعی مرتبط با موضوع شما در اینترنت شروع به جستجو می کنند بتوانند وب سایت شما را در همان صفحه اول ببینند احتمال موفقیتتان تقریبا حتمی می باشد! بنابراین شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا کاری کنید که وب سایتتان در میان صفحه هایی که حاصل از جستجوی مربوط به کلمات و یا عبارات مرتبط با کارتان در موتورهای جستجوگر هستند در همان صفحه اول قرار بگیرد."


14. لیلاچ بالوک می گوید: "برای موفقیت در زمینه بازاریابی دیجیتال، به مخاطبینتان محتوای باکیفیت ارایه دهید"


لیلاچ بالوک یک کارآفرین بسیار موفق و بنیان گذار و مدیر عامل شرکت "لیلاچ بالوک لیمیتید" می باشد. او همچنین در زمینه بازاریابی دیجیتالی نیز بسیار موفق عمل کرده است و موفقیت او به اندازه ای است که بسیاری از افراد هستند که مشتاقند تا از او برای انجام کارهایشان راهنمایی بگیرند. او در زمینه کارآفرینی کلاس هایی برگزار می کند و در این کلاس ها به تازه کارانی که تازه شرکتی تاسیس کرده اند و می خواهند کار کارآفرینی را شروع کنند یاد می دهد که چگونه این کار را انجام دهند. او همچنین در این زمینه کتاب های زیادی را نوشته است مانند "تجارت خودتان را توییتر کنید" و یا "بازاریابی دیجیتالی: از صفر تا نقطه هدف" و کتاب هایی مانند آن. همچنین یکی دیگر از کتاب های او به نام "صحبت کردن با انسان های درست در زمان درست" برنده جایزه بهترین کتاب در یکی از جشنواره های کتاب مربوط به تجارت الکترونیکی شده است و بنابراین بسیاری از افراد هستند که برای به راه انداختن تجارت خودشان و برای این که یک کارآفرین موفق شوند می خواهند از کارهای او استفاده کنند. او بر این باور است که تولید کردن محتوای باکیفیت برای مخاطبین بهترین کاری است که می توان در زمینه بازاریابی انجام داد و شما برای موفقیت در این زمینه باید محتوای باکیفیت برای آن ها تولید کنید در غیر این صورت حتی اگر تمام کارهای دیگر را انجام داده باشید نمی توانید در این زمینه موفق شوید. او می گوید:

" برای مخاطبین خودتان محتوای باکیفیت تولید کنید و این محتوا را در پلتفرمی تولید کنید که آن ها می پسندند. این کار به شما کمک می کند تا تعداد مخاطبین بیشتری را برای تجارتتان داشته باشید. به نظر من تولید کردن محتوای باکیفیت برای کار شما ارزش بسیار زیادی دارد و شما حتما باید برای تولید کردن چنین محتوایی تلاش زیادی بکنید و بخش زیادی از فکر و تمرکزتان را برای تولید کردن این محتوا بکار بگیرید. شما از هر ابزاری که برای بازاریابی استفاده می کنید (چه شبکه های اجتماعی باشد و چه وب سایت یا هر ابزار دیگری) باید به تولید کردن محتوای مناسب توجه داشته باشید.


15. مادالین اسکلار می گوید:" بهترین روش انجام دادن بازاریابی دیجیتالی این است که از طریق ویدیو با مخاطبین رابطه برقرار کنید!"


مادالین اسکلار یکی از متخصصان در زمینه بازاریابی دیجیتالی و یکی از 50 زن معروف در زمینه بازاریابی دیجیتالی است که در سال 2017 معرفی شدند. مادالین همچنین در زمینه بازاریابی دیجیتال استاد بسیار موفقی هم هست و همیشه شاگردان زیادی دارد که در زمینه بازاریابی دیجیتالی از او مطالبی را می آموزند. شعار اصلی او این است: "هوشمندانه تر کار کنید نه سخت تر!" او همیشه فکر می کند در صورتی که خواهید کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید بهترین روش این است که از ویدیوهایی استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا بهتر با مخاطبین ارتباط برقرار کنید. او همیشه بر لزوم وجود ویدیوهایی باکیفیت برای بازاریابی دیجیتالی تاکید می کند و می گوید بدون استفاده از چنین ویدیوهایی شانس شما برای بازاریابی کردن در سال 2021 خیلی کم خواهد بود. او می گوید:

" استفاده از ویدیو یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که شما می توانید با مخاطبین ارتباط بگیرید. این موضوع یک دلیل واضح دارد به این دلیل که وقتی که از ویدیو استفاده می کنید در حقیقت مخاطبین و افرادی که قرار است در آینده مشتریان شما شوند شما را می بینند! بنابراین شما می توانید از این رسانه استفاده کنید و کاری کنید که شما را بهتر بشناسند. در صورتی که شما از ویدیو استفاده کنید می توانید کاری کنید که رابطه چشمی با آن ها برقرار شود و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا احتمال این که مخاطبینتان جذب شما شوند بیشتر شود. در صورتی که شما از توییتر استفاده کنید مجبور می شوید تا یک قالب یک پیام (که نهایتا 140 کاراکتر دارد!) با آن ها ارتباط برقرار کنید اما در صورتی که بخواهید از ویدیو استفاده کنید خواهید دید که کیفیت رابطه ای که از این طریق با آن ها برقرار کرده اید بسیار بالاتر می رود و از این طریق می توانید به راحتی توجه بسیاری از افرادی را به خودتان جلب کنید که شاید 90 درصد آن ها وقتی که پیام های توییتری شما را می بینند و یا متن هایتان را در پلتفرم های دیگر بازاریابی دیجیتالی می خوانند اصلا علاقه ای به برقرار کردن ارتباطات با شما نداشته باشند. بنابراین بهترین روش این است که برای ارتباط برقرار کردن با دیگران از ویدیو استفاده کنید.


16. ربکا رادیس می گوید: "برای این که یک بازاریاب موفق باشید باید توانایی یادگیری را در خودتان افزایش دهید"


ربکا رادیش یکی از بهترین و برترین بازاریابان دیجیتالی است که در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. او مخصوصا در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی نیز تخصص دارد و نامش جز 10 بازاریاب محتوایی در میان بازاریابان با استفاده از شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. ربکا رادیس کار بازاریابی دیجیتالی با استفاده از شبکه های اجتماعی را با کیفیت بسیار زیادی انجام می دهد به گونه ای که حتی برای این کار چندین جایزه نیز برده است. او شاگردان زیادی در این زمینه دارد و به کارآفرینان تازه کاری که می خواهند در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفق شوند کمک می کند تا کارشان را بهتر انجام دهند. او تکنیک های موفقیت و همچنین ابزارها و استراتژی های موفقیتش را در اختیار افرادی که می خواهند این تکنیک ها را یاد بگیرند و یا از این ابزارها استفاده کنند قرار می دهد و آن ها را در راه رسیدن به موفقیتشان یاری می دهد. او بر این باور است که برای موفقیت در زمینه بازاریابی دیجیتالی مهم ترین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که یک "یادگیرنده" خوب باشید! این موضوع بسیار مهم و ضروری است به این دلیل که در صورتی که شما تنها در صورتی می توانید موفق شوید که ذهنی خلاق داشته باشید و سعی کنید تا از این خلاقیت استفاده کنید. او می گوید:

"موفق شدن در زمینه بازاریابی دیجیتالی و به طور کلی در زمینه بازاریابی منوط به این است که شما یک ذهن خلاق داشته باشید. در صورتی که نتوانید به اندازه کافی در این زمینه خلاقیت داشته باشید نمی توانید در این کار موفق شوید به این دلیل که شیوه ها و روش های بازاریابی روز به روز در حال تغییر می باشند و علاوه بر آن شما مجبورید کاری کنید که با این شرایط خودتان را تطبیق دهید به همین جهت ضروری است که ذهنی خلاق داشته باشید و سعی کنید تا از شیوه های جدیدی که در این زمینه وجود دارد باخبر شوید. علاوه بر همه این ها شما باید تلاش کنید تا با استفاده از خلاقیت خودتان روش های جدیدی را برای انجام کار بازاریابی تولید کنید چون در صورتی که بتوانید شیوه های جدیدی را برای بازاریابی تولید کنید شانستان برای موفقیت خیلی زیاد می شود.


17. ملیسا فاچ بر این باور است که: " برای موفقیت در زمینه بازاریابی دیجیتالی شما باید کیفیت نوشته هایتان در شبکه های اجتماعی مانند توییتر را بالا ببرید و از جملات تاثیرگذار استفاده کنید!"

ملیسا فاچ یک مدیر ارتباطاتی و مدیر عامل شرکت SEOAware است. او همچنین یک نویسنده موفق در زمینه بازاریابی دیجیتالی می باشد که متن های زیادی را در زمینه بازاریابی دیجیتالی و چگونگی موفق شدن در این کار نوشته است. او همچنین در این زمینه فعالیت های آموزشی هم دارد و شاگردان زیادی دارد که برای این که اصول و تکنیک های بازاریابی دیجیتالی را یاد بگیرند نزد او می آیند. در سال 2008 او تصمیم گرفت تا با توجه به تجربه ای که در زمینه وبلاگ نویسی و بازاریابی دیجیتالی داشت شرکتی را تاسیس کند که به کارآفرینان کمک کند تا بر اساس زمینه کاریشان شیوه مناسبی برای بازاریابی را انجام دهند. بنابراین تصمیم گرفت تا شرکت SEOAware را تاسیس کند که کار این شرکت کمک کردن به کارآفرینان برای چگونگی انجام کار بازاریابی بود. او در این شرکت سعی می کند تا به کارآفرینانی که تازه کارآفرینی را شروع کرده اند ایده های جدیدی بدهد که بتوانند با استفاده از این ایده ها کار بازاریابی خودشان را انجام دهند. او بر این باور است که یکی از بهترین روش هایی که می توان در بازاریابی دیجیتالی با استفاده از این روش به موفقیت رسید این است که محتوای نوشتاری پست هایی که در توییتر و یا دیگر ابزارهای بازاریابی می گذارید به گونه ای جذاب نوشته شوند که توجه مخاطبین را به خودشان جلب کند. او بر این باور است که بر روی موضوع SEO به عنوان یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی که منجر به بالا بردن کیفیت بازاریابی دیجیتالی می شود باید توجه زیادی کرد و علاوه بر آن باید محتوای نوشتاری مناسب را به گونه ای تولید کرد که شانس علاقه مندتر شدن کاربران به تجارت مورد نظر خیلی بیشتر باشد. نوع محتوا باید بسته به نوع مخاطبینی داشته باشد که شما تصمیم دارید آن ها را به خودتان جلب نمایید. به عنوان مثال در صورتی که شما می خواهید انواع مختلفی از مخاطبین را به خودتان جلب کنید باید توجه کنید که برای هرکدام از این دسته از مخاطبین نوع محتوای جداگانه ای را انتخاب کنید.


18. جاترالی جوهانیجاری می گوید: "برای موفق شدن در کار بازاریابی دیجیتالی باید به نوع مخاطبین توجه کنید و‌باید بدانید که برای هر دسته از مخاطبین باید از یک روش بازاریابی خاص استفاده کرد!"


جاترالی جوهانیجاری بازاریابی بسیار باتجربه و یکی از کارآفرینان بسیار موفقی است که نام او در صنعت بازاریابی دیجیتالی کشور هندوستان به عنوان یکی از 10 زن برتر مطرح شده است. او بر این باور است که شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفق شوید باید به نوع مخاطبینی که می خواهید برای آن ها بازاریابی کنید توجه ویژه ای داشته باشید. او می گوید:

" یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افرادی که می خواهند بازاریابی دیجیتالی انجام دهند مرتکب می شوند این است که آن ها فکر می کنند اگر یک استراتژی بازارایابی برای یک نفر (و یا یک دسته از مخاطبین) کار کردن برای افراد دیگر (و یا مخاطبین دیگر) نیز کار می کند! این موضوع کاملا اشتباه است به این دلیل که اکثر موارد شما باید برای این که توجه مخاطبین مختلف از گروه های مختلف را به خودتان جلب کنید از استراتژی های بازاریابی مختلفی استفاده کنید و استفاده کردن از یک استراتژی که برای یک گروه موفق بوده است نمی تواند منجر به این شود که شما فکر کنید این استراتژی می تواند برای گروه های دیگر هم موفق شود! در اکثر موارد شما برای این که توجه گروه های مختلفی را به خودتان جلب کنید مجبور می شوید از چندین استراتژی مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید هدف شما این است که برای گروهی از افرادی که در شهری زندگی می کنند که یکی از شعب شما در آن شهر قرار دارد بازاریابی کنید. شما برای بازاریابی کردن برای این افراد از یک روش مخصوص استفاده می کنید. اکنون فرض کنید این روش برای این افراد بسیار مفید باشد. حالا ممکن است برای افراد دیگری که در شهرهای دیگر قرار دارند نیز از همین روش استفاده کنید ولی بعد از مدت کوتاهی متوجه شوید که استفاده از این روش برای این افراد اصلا مناسب نیست و اصلا سودمند نمی باشد. علت این است که این افراد در شهری زندگی می کنند که شعبه ای از شرکت شما در آن وجود ندارد و بنابراین دیدگاهی که آن ها نسبت به شرکت شما دارند نسبت به دیدگاهی که افراد شهر اول نسبت به شما دارد کاملا متفاوت است بنابراین شما باید برای بازاریابی کردن برای این افراد شیوه بازاریابی خودتان را تغیر دهید.


19. مایا نوولان می گوید: "برای یک برندعلاوه بر این که جذب مشتریان جدید مهم است نگهداری مشتریان قدیمی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین برای موفقیت در بازاریابی دیجیتالی باید علاوه بر این که بر داشتن مشتریان جدید تمرکز کنید باید مراقب باشید که مشتریان قدیمیتان را هم از دست ندهید!"

مایا نوولان یکی از پیشتازان عرصه بازاریابی دیجیتال است. او را به عنوان یکی از مهم ترین و کلیدی ترین افرادی که در تولید سیستم بازاریابی با استفاده از موبایل در سال های دهه 1990 نقش داشت می شناسند. او در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت های زیادی کرده است و در این زمینه بیش از 15 سال تجربه دارد. او همچنین در زمینه بازاریابی با استفاده از موبایل یکی از پیشتازان می باشد و می توان گفت که یکی از اولین زنانی است که در زمینه بازاریابی با استفاده از موبایل به عنوان یک کارآفرین موفق در رومانی شروع به فعالیت کرده است. او عقیده دارد که یکی از مهم ترین رمزهای موفقیت در کار بازاریابی دیجیتالی این است که استراتژی بازاریابی باید به گونه ای باشد که مشتریان از دست نروند!

او می گوید:

" یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی که شما به هنگام کار بازاریابی دیجیتالی باید درنظر داشته باشید این است که باید مراقب باشید که مشتریانتان را از دست ندهید. شما نباید فراموش کنید که مشتریان شما می توانند در کسری از ثانیه از بین بروند! به عبارت دیگر شما می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه تر از آن چیزی که فکرش را می کردید مشتریان خودتان را از دست بدهید و بنابراین باید مراقب باشید تا چنین اتفاقی برایتان نیفتد!

شما باید تلاش کنید تا علاوه بر این که مشتریان جدیدی را در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به سمت تجارت خودتان جلب کنید، مراقب باشید تا مشتریان قدیمی را هم از دست ندهید. تجارت های زیادی هستند که اصلا به این موضوع توجهی نمی کنند و به جای این که به فکر نگهداری مشتریان قدیمشان باشند بیشتر تلاششان را بر روی جذب کردن مشتریان جدید می گذارند و اتفاقی که می افتد این است که مشتریان قدیمی که این شرکت را ترک می کنند نسبت به مشتریان جدیدی که به این شرکت می آیند بیشتر می شود و همین موضوع منجر می شود که شرکت روند نزولی داشته باشد و در نهایت این روند نزولی منجر به عدم موفقیت این شرکت ها در کار بازاریابی دیجیتال می شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    لینک دوستان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • چاپ و انتشار کتاب
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • اخبار دانشجویی
  • وبلاگ آموزش تخصصی مقاله نویسی
  • پایان نامه
  • مفاهیم و اصول برندینگ
  • نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
  • روش های مهاجرت و گرفتن اقامت
  • طنین و طراوت، وبلاگ تخصصی سالمندان
  • دیجیتال مارکتینگ
  • هنرگرافیک و طراحی لوگو
  • تازه های کارگاه ها و دوره های آموزشی
  • کسب درآمد اینترنتی
  • تازه های صادرات و واردات
  • آموزش زبان، مکالمات و مکاتبات تجاری و بازرگانی
  • ایده های کارآفرینی و استارتاپ
  • وبلاگ تخصصی دکتر سبزعلی یمقانی
  • روانشناسی مثبت
  • مجلات معتبر علمی
  • روان شناسی صنعتی و سازمانی
  • آرایشگری
  • خبر فوری
  • داروخانه معنوی
  • خبر های استخدامی تهران
  • آیا میدانستیدهای حقوقی
  • مد و فشن
  • زیبایی
  • ستارگان سینما
  • بازاریابی و فروش
  • ستارگان سینما
  • کارآفرینی
  • راهنمای نوین انواع تبلیغات
  • بهترین خانواده
  • پزشکی و سلامت
  • طنز و سرگرمی
  • اخبار و رسانه ها
  • هنر مدرن
  • سفر و توریسم
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 2,250
  • بازدید کلی : 13,470